Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست از دور مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ مسابقه به ایستگاه پایانی خود رسید.

شهروند ساری - ستارگان ورامین (نیمه تمام)

در یکی از بازی‌های دور سوم پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در بازی سوم خود به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ۱۰ ثانیه از آغاز بازی نگذشته بود به یک باره سرپرست ستارگان ورامین به دلیل اعتراض به نیمکت شهروند ساری و درگیری‌هایی که بین کادر فنی این ۲ تیم رخ داد در آخر مسئولان تیم ستارگان ورامین تصمیم گرفت به مانند بازی گذشته بازیکنان خود را به رختکن ببرند و حاضر به ادامه برگزاری بازی نشدند. باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی  چه رایی برای این بازی صادر خواهد کرد.

مس سونگون یک -  ملی حفاری اهواز صفر

در یکی دیگر از مسابقه‌های امروز از دور سوم مرحله پلی آف ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی حفاری اهواز عبور کند. تیم مس سونگون در مرحله بعد باید به مصاف برنده شهروند ساری با ستارگان ورامین برود.

بیشتر بخوانید: دیدار شهروند ساری با ستارگان ورامین نیمه تمام ماند

فرش آرا مشهد (۲) ۳-  سن ایچ ساوه (۲) ۴

در آخرین بازی از دور سوم رقابت‌های پلی آف لیگ برتر امروز ۲ تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در ضربات پنالتی تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم فرش آرا عبور کند. تیم سن ایچ ساوه با این برتری حریف گیتی پسند اصفهان در مرحله بعد شد.

گفتنی است مرحله دوم و نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال قرار است بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال پلی آف فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد