Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:24:32 GMT

نیامده ام بایرن مونیخ وقت تلف کنم!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۴۸۴۴

نیامده ام بایرن مونیخ وقت تلف کنم!

آلوارو اودریوزولا، مدافع جدید بایرن مونیخ از انتقال به این تیم ابراز خوشنودی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز رسما اعلام کرد با آلوارو اودریوزولا، مدافع اسپانیایی رئال مادرید برای عقد قراردادی شش ماه و تا پایان فصل به توافق دست یافته است. آلوارو اودریوزولا در اولین نشست خبری در بایرن مدعی شد بلاقفاصله از رسیدن پیشنهاد این باشگاه با آن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلوارو اودریوزولا گفت: "برای من افتخار بزرگی است که در این باشگاه با تاریخ غنی بازی کنم. وقتی پیشنهادی از بایرن دریافت می کنید نباید تردید کرد، من بلافاصله با این انتقال موافقت کرده و به پوشیدن پیراهن بایرن ابراز علاقه کردم.

 

 

من آماده بوده و اینجا نیامده ام تا وقت تلف کنم. اگرچه اخیرا زیاد بازی نکرده ام، اما همیشه عملکرد خوبی داشته ام. من پیش از منتظر بازی مقابل شالکه بوده و دوست دارم در این دیدار بازی کنم. من با ژابی آلونسو و خامس برای انتقال به بایرن صحبت کردم. ژابی مدعی شد است که مونیخ یک شهر فوق العاده است و خامس نیز این باشگاه را مورد ستایش قرار داد.

 

من به بوندس لیگا و خصوصا بایرن علاقه دارم. شباهت هایی بین بوندسلیگا و لیگ اسپانیا وجود دارد. در اینجا نیز تیم ها علاقمند به مالکیت توپ و پرس شدید هستند. با حضور تیاگو، فیلیپه کوتینیو و لوکاس هرناندز، بازیکنان زیادی در رختکن بایرن هستند که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. تونی کروس نیز درباره این باشگاه و رختکن بایرن نکات مثبتی به من گفت.

 

احتمال تمدید قرارداد؟ من در حال زندگی می کنم. من همه تلاشم را برای بایرن خواهم کرد و شما هرگز نمی دانید فوتبال در آینده چه چیزی برای شما به ارمغان خواهد آورد."

بایرن مونیخ رئال مادرید آلوارو اودریوسولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید آلوارو اودریوسولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

پیراهن بایرن مونیخ دوباره به فرم تمام قرمز باز می گردد.

طرفداری | بایرن مونیخ به زودی از پیراهن اول خود در فصل آینده رونمایی می کند اما تصاویر مربوط به این پیراهن، زودتر از رونمایی رسمی آن لو رفته است. بایرن مونیخ از این پیراهن که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می کنید، در تاریخ 12 می و در تقابل با وولفسبورگ استفاده خواهد کرد.

تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • موسیالا و مزراوی، اسلحه توخل برای عبور از کانترپرس آرسنال / نکته فنی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین