Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی استانداری هرمزگان به تشریح جزئیات از ریل خارج شدن قطار بندرعباس-فین پرداخت.

قفاطمه رکن الدینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: ساعاتی پیش قطار مسافربری بندرعباس-تهران در ایستگاه زاد محمود (حوالی فین) از ریل خارج شد.

وی اظهار کرد: این حادثه در زمان تعویض خط قطار در ایستگاه زاد محمود روی داد و خوشبختانه بدلیل سرعت کم قطار خسارت جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکن الدینی با بیان اینکه خوشبختانه همه مسافران این قطار در سلامت کامل هستند، خاطرنشان کرد: تنها یک واگن به دلیل مشکلات علائمی از مسیر خارج شده است.

 روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هم شامگاه امروز (چهارشنبه ۲ بهمن) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «با خروج یک بوژی از واگن ۴ و واگن ۵ قطار مسافری بندرعباس – تهران در ایستگاه زادمحمود، هم اکنون همکاران فنی راه آهن در تلاشند با رفع نقص فنی پیش‌آمده، این قطار تا دقایقی دیگر به سیر خود در این مسیر ادامه دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/002ykv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قطار ریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن یک لوکوموتیوران با خروج قطار باربری از ریل

تین نیوز

یک منبع کارگری در راه‌آهن، از مصدومیت یک لوکوموتیوران بر اثر خروج قطار باربری از ریل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، یک منبع کارگری در راه آهن گفت: خروج لوکوموتیو قطار باربری راه‌آهن ناحیه تهران به همراه چند واگن منجر به سقوط لوکوموتیو به دره و مصدومیت یکی از لوکوموتیوران قطار منجر شد. این لوکوموتیوران به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شده است..

به گفته همکاران وی؛ ظاهرا این حادثه در ایستگاه بهرام واقع در شهرستان ری اتفاق افتاده که در نتیجه آن دیزل ۲۰۲۴ به همراه چند واگن نیز دچار آسیب دیدگی کلی شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • تکذیب خروج قطار باری از ریل در قطور
  • قطار یا هواپیما، کدام یک برای سفر به بندرعباس بهتر است
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • مجروح شدن یک لوکوموتیوران با خروج قطار باربری از ریل
  • ◄ فیلم| سقوط دیزل به دره در راه آهن ناحیه تهران/ حال لوکوموتیوران خوب نیست
  • ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود
  • تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ در سال جدید
  • تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری