Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رسولی محلاتی در بیت امام جمعه خرم آباد و با حضور دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «صادق شهرابی»، امروز(2 بهمن ماه) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سید هاشم رسولی محلاتی که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، افزود: آیت الله محلاتی از یاران باوفا و شاگردان حضرت امام(ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان داشت: آیت الله رسولی محلاتی مسئولیت های فراوانی در دوره رهبری آیت الله خامنه ای عهده دار بود.

 

وی با بیان ویژگی های آیت الله رسولی محلاتی، اظهار داشت: توجه به محرومان،هدایت و ارتباط  با مردم، جلوگیری از اسراف و استفاده صحیح از اموال دولتی از جمله ویژگی های بارز ایشان بود.

 

حجت الاسلام شهرابی خاطرنشان کرد: حرکت در خط و مسیر ولایت، امانتداری و پاکدامنی و داشتن حساسیت ویژه نسبت به قیامت و روز حسابرسی از دیگر ویژگی های بارز این دانشمند فرزانه بود.

 

وی با اشاره به اهتمام آیت الله محلاتی در حوزه علمی و پژوهش، ادامه داد: تاثیر فعالیت های وی بر جامعه علمی کشور بر کسی پوشیده نیست، ایشان مؤلف، محقق و مترجم بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب ارزشمند بود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما فهما طرح ملی فهما مساجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی آیت الله محلاتی مراسم بزرگداشت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است گفت: این اقدام از نظر اقتصادی نیز در بلند مدت به کشور کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،در پاسخ به جنایات متعدد رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در 13 فروردین در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت  اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

 این عملیات (وعده صادق) نام گرفت و غیرت ایران و ایرانی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید. سراسر مردم کشور از این اعلام قدرت و انتقام احساس غرور و ابراز شادی کردند. مردم شهر ‌همدان عصر امروز در میدان امام خمینی(ره) تجمع کرده و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

مردم ولایتمدار و غیرتمند همدان از این انتقام شیرین سرخوش بودند و ساعت‌ها با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم فلسطین، شعار (الله اکبر) و (مرگ بر اسرائیل) سر دادند.

آیت الله جبیب الله شعبانی عصر امروز با حضور در اجتماع مردم همدان در میدان امام(ره) ضمن قدردانی از مجموعه سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و اقشاری که در افتخار خلق شده برای کشور نقش موثری داشتند اظهار داشت: کاری که رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران که حمله به خاک یک کشور قلمداد می شود انجام داد، این اقدام بر خلاف تمام قوانین بین المللی است.

امام جمعه همدان بیان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی کار جاهلانه‌ای بود که هزینه‌های فراوانی را برای خود آنها به دنبال داشت و اتفاقی که دیشب رقم خورد عکس‌العمل طبیعی در برابر آن اقدام جاهلانه بود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم کشور بر همین بود و این اتفاق قدرت موشکی و پهپادی کشور را به خوبی نشان داد و شاید بشود گفت که دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته و ظهور و بروز یافته که معادلات سیاسی و اجتماعی منطقه را می‌تواند طراحی کند.

آیت الله شعبانی بیان کرد: به امید خداوند این مسئله برکات فراوانی برای کشور به دنبال داشته باشد و حتی فکر می‌کنم این اقدام از نظر اقتصادی نیز در بلند مدت به کشور کمک می‌کند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است
  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • رجزخوانی مهدی رسولی علیه صهیونیست‌ها + دانلود نماهنگ حماسی «ضربه قاضیه»
  • ببینید| رجز عربی مهدی رسولی علیه اسرائیل با عنوان «ضربه قاضیه»
  • دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است + فیلم
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم