Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدکریم شفیعی» چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز در نقاط مختلف این کلان‌شهر به حدی سنگین است که در عبور و مرور شهروندان و خودروها کندی ایجاد کرده و تمامی تلاش به‌کار گرفته شده که با وجود تداوم بارش‌ها مشکل جدی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای شهرداری اراک برای ارایه خدمات مطلوب به مردم در حال آماده‌باش هستند و ۸۰۰ نفر از نیروهای شهرداری اراک نیز اکنون در سطح خیابان‌ها و معابر شهری خدمات‌رسانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اراک ادامه داد: اولویت کار فعلی شهرداری بازگشایی کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر است که با جدیت و با همکاری پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی در دست اقدام است.

شفیعی اظهار داشت: تردد در خیابان‌های اصلی کلانشهر اراک جریان دارد اما به دلیل بارش برف سنگین  روان نیست و انتظار می‌رود که مردم تا جای ممکن از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

وی عنوان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری  اراک تا صبح فردا مشغول به خدمت‌رسانی خواهند بود و انتظار می‌رود که مردم نیز تا جای ممکن همکاری خوبی با شهرداری داشته باشند و در یاری با این نهاد نسبت به درخت‌تکانی محله خود اقدام‌کنند.

شهردار اراک افزود: به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و خیابان‌های سطح شهر تدابیر لازم برای شن و ماسه‌ریزی صورت گرفته و سعی شده به لحاظ رعایت مسایل زیست‌محیطی کمتر از نمک استفاده شود.

شفیعی عنوان کرد: بارش برف جلوه‌های زیبایی را در سطح شهر ایجاد کرده که مردم می‌توانند به جای تردد با خودرو، با پیاده‌روی از دیدن این جلوه‌ها لذت ببرند.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بزرگراه خدمات رسانی خدمت رسانی زیبایی زیست محیطی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد

یونس نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی تخریب و امکان تردد نیست، نیاز شدید ماشین آلات سنگین محسوس است تا مسیر‌ها بازگشایی شود و کشاورزان موتورپمپ‌های خود را درست کرده و وارد مدار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان زرآباد گفت: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروریست، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد تصریح کرد: زیرساخت آب و برق و راه و تلفن خساراتش سنگین هست و اینکه متاسفانه در محل شهرستان ادارات راهداری و ستاد بحران یکدستگاه سنگین لودر و بلدوزر ندارد و زرآباد در جزیره و محاصره‌ی آب قرار می‌گیرد و به هیچ کجا راهی جهت انتقال دستگاه نیست.

وی گفت: درخواست ماشین آلات راهسازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران و غیربحران به مردم خدمات داده شود.

نهنگی ادامه داد: واقعا گناه این مردم در این شهرستان دور افتاده چیست که ماشین آلات برای خدمت رسانی وجود ندارد و از طرفی انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلیمتری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری و عمرانی و کشاورزی سطح شهرستان و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده بیش از پیش نیاز هست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان