Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:33:20 GMT

زن هزار چهره تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۲۱۰

زن هزار چهره تهران دستگیر شد

حوادث رکنا: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی با مشخصات مختلف خبر داد و گفت: این زن سارق در پوشش نظافتچی از منزل مالباخته یک میلیارد ریال طلا سرقت کرده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در این باره گفت: بیست و دوم تیرماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ شکایتی را مبنی بر سرقت منزلش طرح کرد که پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شاکی به پایگاه چهارم دعوت و در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، سارق یا سارقان بلافاصله بعد از خروج مادرم از منزل، بدون هیچ گونه تخریبی با استفاده از کلید وارد منزل شده اند و اموالی از قبیل طلاجات، ارز و لپ تاپ به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت و هنگام خروج با لوازم آرایشی تصویر لبخند را روی آینه کمد دیواری کشیده اند.

این مقام انتظامی گفت: از شاکی در خصوص معرفی مظنون تحقیق شد که بیان داشت، چند وقت قبل خانمی به نام انسیه 35ساله از شرکت خدمات نظافتی برای نظافت منزل استخدام کردیم که پس از خروج وی، دسته کلید ساختمان مفقود شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اطلاعات به دست آمده اقدامات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه انسیه آغاز و در تحقیقات انجام شده مشخص شد وی سابقه دار بوده و قبلا به همین شیوه و شگرد سرقت کرده است.

نثاری ابراز داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد متهم در سرقت ها با اسامی مختلف مانند مهری، وحیده، انسیه، سارا، منیژه و... در شرکت های نظافتی استخدام و با معرفی به منازل ، طلاجات، ارز، کلید، لپ تاپ، تبلت، موبایل، بدلیجات، لوازم منزل و مدارک را سرقت کرده و با استفاده از مدارک سرقتی از منازل شاکیان در شرکت های نظافتی استخدام و در برخی موارد حتی افتتاح حساب بانکی برای واریز وجوه سرقتی به حسابش کرده است.

وی با بیان اینکه هویت واقعی متهم به نام آزاده شناسایی و مشخص شد وی در شهر پرند، رباط کریم و اسلامشهر با همین شیوه سرقت کرده است، گفت: علی رغم شناسایی هویت اصلی متهم آدرس دقیقی از وی به دست نیامد. با انجام تحقیقات دیگر مشخص شد این خانم با استفاده از مدارک هویتی زنی به نام نوشین در مرداد ماه امسال اقدام به تکمیل فرم استخدام در یکی از شرکت های خدماتی در تهران کرده است.

براساس گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه مخفیگاه جدید متهم شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شد، گفت: متهم از بدو دستگیری خود را به کارآگاهان با اسامی مختلفی معرفی و در نهایت با مشاهده دلایل پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشت و ضمن معرفی هویت واقعی خود به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ نثاری ابراز داشت : متهم با دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت سرقت منزل استخدام پلیس جرم زندان اخبار حوادث پایتخت پلیس آگاهی سرقت تهران دستگیر شد عکس دختر زن فیلم پدر مرد خانواده بیمارستان اخبار تهران حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت ۱۰ میلیاردریالی از خانه‌ محل کارش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی درباره جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ ماموران در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نکردند و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است. در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کرده و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل این فرد کشف و ضبط کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف کرد. همچنین در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز مورد شناسایی قرار گرفت و در مخفیگاه خود دستگیر شد. اموال مسروقه نیز از مخفیگاه مالخر کشف شد.

ضرونی ادامه داد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت و پرونده نیز به همراه متهم و مالخر دستگیر شده روانه دادسرا شد. 

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور