Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:08:17 GMT

اردکان رکورددار بارش باران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۲۵۷

اردکان رکورددار بارش باران

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارندگی در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر

ایسنا/یزد بارشهای بهاری دو روز گذشته موجب بروز طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن مسیل ها و وارد شدن خسارت به برخی از بخش‌ها و به ویژه تاسیسات در مناطقی از استان شد.

براساس گزارش هواشناسی استان بیشترین بارش های دو روز اخیر از آمحسن ده بالا به میزان ۸۸ میلیمتر،  طزرجان ۸۴، سخوید ۸۱ و منشاد ۸۰ میلیمتر گزارش شده است.

متاسفانه در جریان بروز سیلاب در برخی مناطق دو نفر جان خود را از دست داده و برخی از مسیرهای ییلاقی نیز به دلیل تخریب تاسیسات جاده‌ای مسدود شد.

جهادکشاورزی استان بلافاصله امروز با اعلام فراخوانی بهره برداران خسارت دیده از سیل خواسته تا به صورت مجازی مستندات خسارات وارده شده به خود را ارسال کنند.

هواشناسی بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده طی روز گذشته را مربوط به منشاد، خضرآباد و چادرملو به ترتیب به میزان ۱۳۷، ۱۱۲ و ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت گزارش کرده است.

کمینه و بیشینه دمای شبانه روز گذشته نیز به ترتیب در نیر با دمای یک درجه سانتی‌گراد و اردکان، میبد، احمدآباد و عقدا با دمای ۲۶ درجه ثبت شده است.

هواشناسی استان برای امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه، آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز رگبار پراکنده وزش باد به‌ نسبت شدید و از جمعه کاهش دما را مورد انتظار دانسته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باران عید امسال، پاداش نیکوکاری مردم در سیل ۹۸ بود
  • خروشان شدن رودخانه کر بر اثر بارش شدید باران + فیلم
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر
  • ۵۰ میلیمتر باران، به میانگین بارش فارس اضافه شد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس