Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره توسعه خدمات مخابراتی در روستای دولاب از توابع شهرستان سنندج گفت: به منظور بهره مندی بیشتر مشتریان از محصولات و سرویس‌های مخابرات یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال جهت ارائه سرویس ADSL در روستای دولاب هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه اینترنت پرسرعت یکی از زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی کسب وکار‌های کوچک وخانگی، توسعه اقتصادی در روستا، رونق صنعت گردشگری، ارتقاء سطح آگاهی عمومی وتخصصی شهروندان ومشتریان به شمار می‌رود اظهارداشت:در همین راستا و با هدف تحقق مطالبات مشتریان از خدمات مخابراتی و رعایت اصل مشتری مداری زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مند شدن مشتریان از خدمات مخابراتی در روستای دولاب نصب و راه اندازی شد.

حکمت یادآورشد: ارتقای زندگی در روستا‌ها اقدامی دیگر جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها است که اینترنت پرسرعت به عنوان ابزار آگاهی روستانشینان از بازار‌های داخلی و بین المللی در این خصوص نقش بسزایی دارد.

او، به نصب دستگاه DSLM، سیستم مترو ۱۰۰۰ و توسعه مسیر انتقال با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای دولاب اشاره کرد و افزود: با انجام عملیات نصب و راه اندازی وتوسعه زیر ساخت‌های لازم مشتریان این روستا می‌توانند از خدمات سرویس اینترنت پرسرعت استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات فنی در این خصوص خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ظرفیت سازی برای ۱۲۸ پورت منصوبه انجام شده که با توجه به استقبال متقاضیان در این روستا طی یک هفته گذشته تعداد ۳۲ پورت آن واگذار و فعال شده است.

حکمت با اشاره به برنامه‌های این منطقه برای توسعه وارتقا خدمات و محصولات مخابراتی در روستا‌های سطح استان ابراز داشت: براساس برنامه ریزی کارشناسی شده با حضورکارشناسان مخابرات استان در قالب تیم‌های فنی و تخصصی، اقدامات لازم برای بهبودِ کیفیت وتوسعه خدمات در روستا‌های دارای اولویت انجام خواهد شد.

اوهمچنین گفت: در حال حاضر تعداد ۴۸۴ روستای استان تحت پوشش خدمات ADSL مخابرات هستندکه تعداد ۱۳ روستای آن در سال جاری از این سرویس بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری روستای جغدان از لنز دوربین شهروند خبرنگار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، روستای جغدان در بخش ناغان استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا به دلیل آب و هوای کوهستانی در فصل بهار و تابستان از طبیعت زیبایی برخوردار است. اکنون با آمدن فصل بهار طبیعت این روستا سرسبز و درختان شکوفا شدند.

تصاویر ارسالی شهروندخبرنگار ما از طبیعت بهاری روستای جغدان را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرستنده هاشمی شهروندخبرنگار

دیگر خبرها

  • استقبال گردشگران نوروزی از روستای نمونه گردشگری در نیر
  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • روستای خرو طبس میزبان گردشگران نوروزی
  • طبیعت بهاری روستای جغدان از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • جشن سنتی "گم تلا" در روستای تاریخی استان یزد (+عکس)
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود