Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید غلامعلی نوربخش چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال آغاز بارش‌ برف سنگین و کولاک و نبود دید کافی، تردد خودرو در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری  و محور کوهرنگ، بازفت ،مسجد سلیمان تا اطلاع ثانونی غیرممکن شده است.
وی، با اشاره به اینکه بارش تمام محورهای مواصلاتی استان را فراگرفته است، به مسافران و رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری به نقاط مختلف استان و استان‌های همجوار خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوربخش، از افرادی که قصد سفر به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و یا استان‌های همجوار از محورهای که هنوز مسدود نشده را دارند، خواست، سوخت کافی، زنجیرچرخ، خوراکی و سایر تجهیزات زمستانی مورد نیاز را همراه داشته باشند.

وی گفت: در برخی ساعات نیز در سایر گردنه‌ها و محورهای برفگیر کولاک برف شدید و امکان تردد سخت می‌شود که با تلاش راهداران این مسدود شدن محورها موقتی است.

بنابر گزارش هواشناسی بارش‌ برف تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد و سپس برای روز پنجشنبه از شدت این بارش‌ها کاسته شده و تنها در مناطقی از نیمه غربی استان بارش پراکنده برف شکل می‌گیرد.

برای روز جمعه نیز کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی میزان بارش ناشی از سامانه اخیر تا عصر روز چهارشنبه در شهرستان کوهرنگ ۲۳ سانتیمتر برف جدید بود و ارتفاع برف در این شهرستان به ۱۱۵ سانتیمتر رسید.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری است و بخشی از راه‌های این شهرستان با خوزستان هم مرز است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بارش برف چهارمحال و بختیاری محورهای مواصلاتی استان مسافران مسجد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد

تین نیوز

تداوم عملیات برف روبی و بازگشایی گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه 

حجم ویدیو: 7.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد