Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی- چندی پیش مصادف با روز ملی صنعت پتروشیمی صاحبان صنایع پتروشیمی در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور مسائلی همچون مسائل گمرک، مالیات برارزش‌افزوده و عدم تخصیص وام به آن‌ها ازسوی بانک مرکزی را سه مشکل اصلی خود عنوان کردند به همین منظور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ، از برنامه‌های وزارتخانه متبوعش برای حل مشکلات صنایع پتروشمی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور حل مشکلات پتروشیمی‌ها را داده است، ادامه داد: در جریان مشکلات پتروشمی‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم مشکلات‌شان را تا آنجا که می‌توانیم حل کنیم البته دستور آقای رئیس جمهور به معنای تاکید بیشتری برای حل هرچه سریع‌تر این مشکلات است.

زنگنه با بیان اینکه بانک مرکزی نیز حتما به شرکت‌های پتروشیمی به لحاظ تخصیص وام کمک می‌کند، توضیح داد: مشکل اصلی صاحبان این شرکت‌ها بازگشت مالیات بر ارزش‌افزوده‌ای است که از آن‌ها اخذ می‌شود و حق نیز با آن‌ها است به همین دلیل برنامه‌هایی برای رفع این مشکل داریم./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم صبح پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مقام‌های استانی قرار گرفت.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور خواهد بود.

در زیر مجموعه از اخبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ملاحظه می‌کند.

۱۰:۳۷ صد و نود و پنج هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

دیگر خبرها

  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان