Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:04:33 GMT

سارق احشام در بند قانون

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۵۵۵۵

سارق احشام در بند قانون

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق مسلح احشام کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس حمیدیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح احشام کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان حمیدیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکم بهمن ماه سال جاری در حومه حمیدیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی درادامه افزود: پلیس حمیدیه با کار اطلاعاتی سارق مسلح به هویت (ع_س) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در مواجه حضوری با مالباخته مورد شناسایی واقع شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به سرقت مسلحانه احشام اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرایم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخورد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت احشام کشف موادمخدر دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی کیا امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6079098

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • سرقت ۸ رأس گوسفند با سواری پژو در کاشمر
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند