Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی خبر داده است که جیانی دی‌بیاسی آماده است تا سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا دی‌مارتزیو خبرنگار  اسکای اسپورت دقایقی پیش اعلام کرد، جیانی دی‌بیاسی در آستانه پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد.

جیانی دی‌بیاسی مربی 63 ساله ایتالیایی یکی از نام‌های مطرح در بین مربیان ایتالیایی محسوب می‌شود چرا که در کارنامه سوابق او، قهرمانی‌های زیادی دیده می‌شود؛ اگرچه بیشتر این قهرمانی‌ها در سری C ایتالیا به‌دست آمده و او را در زمره مربیان متوسط ایتالیا قرار داده اما در ایتالیا برای او احترام زیادی قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی دو سال از دنیای مربیگری به دور بوده است؛ دی بیاسی سابقه مربیگری در بسیاری از تیم‌های ایتالیایی را در کارنامه دارد که از آن جمله می‌توان به اودینزه، تورینو، سمپدرویا، ویچنز، اسپال، مودنا، برشا و ... اشاره کرد؛ او که در فوتبال اسپانیا نیز با تیم‌های آلاوز و لوانته فعال بوده، به مدت 6 سال در حد فاصل سال 2011 تا 2016 سرمربی تیم ملی آلبانی بوده است.   

جیانی دی‌بیاسی که سابقه بازی در تیم اینترمیلان را نیز در کارنامه خود دارد، به سیستم 2-3-5 علاقه زیادی دارد و بازی با سه مدافع (اضافه شدن دو مدافع کناری به خط جلو) علاقه زیادی دارد. نکته تاریک در کارنامه جیانی دی‌بیاسی عمر کوتاه مربیگری او در تیم‌های تحت هدایتش است و با وجود مربیگری در تیم‌های زیاد اما در بسیاری از موارد، خیلی زود از کار برکنار شده است و پس از مدتی نیز پیشنهاد جدی به او برای مربیگری نشده است به‌طوری که آخرین تیم او آلاوز اسپانیا بوده و از سال 2017 تاکنون، بیکار بوده است.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال جانلوکا دی مارتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انصراف و خداحافظی احتمالی سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال ایران، کاپیتانی تیم ملی نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

موسوی که کاپیتان اول تیم ملی والیبال ایران بود، حالا با انصرافش کاپیتانی را به میلاد عبادی‌پور خواهد داد. میلاد در سال 2021 و 2022 سابقه کاپیتان اولی تیم ملی والیبال را داشته است و به خوبی از پس آن بر آمده است.

البته بر فرض محال اگر امیر غفور به تیم ملی والیبال ایران بازگردد و انصراف ندهد در عین ناباوری او کاپیتانی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. میلاد عبادی‌پور که در سال گذشته در دو تورنمنت مهم غایب بود حالا با انگیزه بیشتر و کاپیتانی، مجددا به تیم ملی باز خواهد گشت.

تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال بازی های دشواری دارد و می توان گفت اگر در همان هفته اول تیم ملی خوب نتیجه نگیرد از صعود به المپیک باز خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری