Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالرضا حاج‌علی‌بیگی» چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: برودت شدید هوا موجب افزایش حجم مصرف گاز طبیعی شده و به همین دلیل ادارات این شهرستان خنداب موظفند تا روز شنبه سیستم‌های گرمایشی خود را خاموش کنند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم برای ارایه خدمات به مردم اندیشیده شده و همه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خنداب نیز در آماده‌باش کامل  قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خنداب ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی بارش برف تا بامداد پنجشنبه ادامه دارد و دمای هوا به‌ تدریج پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

حاج‌علی‌بیگی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها افت محسوس دمای هوا و سرمای شدید حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی دارای ۶۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران بارش برف خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران بارش برف خنداب شرکت ملی گاز ایران بارش برف خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی بابایی کارنامی در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس  شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان  دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیشتر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش‌ خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت اما ان شاءالله این تاثیرات با رضایتمندی که ایجاد می‌شود، جبران می‌شود.

گفتنی است؛ دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا  نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در جریان رسیدگی به کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کلیات این لایحه موافقت کردند. این لایحه پس از تصویب به صورت دو شوری جهت رسیدگی بیشتر به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داده شد.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا گفت که در جلسه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ این کمیسیون  لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار کمیسیون قرار داشت که در نهایت مصوب شد روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود. همچنین بر اساس این لایحه ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی تابع قانون خدمات کشوری از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت کاهش  می‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • بانک‌ها در چه صورتی پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • رقابت عکاسی جاذبه‌های گردشگری خنداب