Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی دالوند شامگاه چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف و بوران در محورهای لرستان هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر جاده‌ها باز هستند، محور خرم آباد- بروجرد و بالعکس باز است و تردد انجام می‌شود اما تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه خواهش ما این است هموطنان عزیز به جاده‌ها نیایند و سفر خود را فردا و در طی روز انجام دهند، تصریح کرد: در صورت ضروری بودن سفر، خودروها به زنجیر چرخ مجهز شوند، در غیر این صورت در جاده گرفتار می‌شوند و باعث انسداد محورها نیز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه لرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر در محورهای خرم آباد به سمت الشتر و نورآباد بارش برف داریم، افزود: هنوز اجازه تردد در آزادراه پل زال را نداده ایم، بارش برف در این محور سنگین است و برف روبی ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ دالوند گفت: محور جایگزین آزادراه پل زال، جاده خرم آباد- پلدختر است، اما با توجه به شرایط این جاده امکان تردد وسایل نقلیه سنگین و عمومی نیست.

کد خبر 4833005

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه لرستان بارش برف تردد وسایل نقلیه بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قاسم سلیمانی قزوین دهه فجر گرگان انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان

محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه

محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان

محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقای آقاملایی فرماندار رابر ازمسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید شب گذشته خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار وپرسنل شهرداری کاردفع آب ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد