Web Analytics Made Easy - Statcounter

برون با اشاره به اینکه صاحبان اندیشه و افکار مختلف توانستند واقعیات جامعه را وارد کتاب کنند گفت: مطالعه کتاب تاثیر بسیاری بر جامعه داشته و در تحول نوآوری و دگرگونی جامعه اثر فراوانی خواهد داشت.

«حسین برون» شامگاه (چهارشنبه ۲ بهمن) در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کتاب مقوله ای همراه با قلم است و اگر به یقین برسیم که با قلم و کتاب واقعیت های گذشته و حال را بیان و جاذبه را در جوانان و روشنفکران ایجاد کنیم، کتاب خواندن تاثیر مثبتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر کتاب واقعیت های گذشته و حال را نتواند ارائه دهد قطعا باعث دلسردی و عدم توجه مردم به کتاب می شود افزود: صاحبان اندیشه و افکار مختلف توانستند واقعیات جامعه را وارد کتاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مطالعه کتاب تاثیر بسیاری بر جامعه داشته و در تحول نوآوری و دگرگونی جامعه اثر فراوانی خواهد داشت تصریح کرد: جهان به سوی یک فرهنگ بسیار غنی در حال پیشروی است؛ اگر کتاب با واقعیت های جامعه همگام نباشد نمی‌تواند ایجاد انگیزه کند و جایگاه خوبی بین مردم نخواهد داشت

 

برون در خصوص پایین بودن سرانه مطالعه در کشور اذعان داشت: باید همه جوانب را در نظر گرفت و جامعه را طوری سوق داد که مشکلات جوانان را بهبود دهند.

 

وی در پایان بر اهمیت کتابخوانی تاکید کرد و یاد آور شد: فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی و نوجوانی به ویژه در مدارس ترویج شود.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما مساجد کانون های مساجد مناطق سیل زده اردبیل حسین برون فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: وقوع سیل در ابتدای امسال، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدهدشت، علی رضا نیک‌روز در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام، اظهار داشت: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.

وی عنوان کرد: چنانچه پیش از وقوع بارش‌ها پیش بینی‌ها، تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه به‌کار گرفته نشده بود قطعا خسارات بیشتری به حوزه های مختلف در استان وارد می‌شد.

نیک‌روز ابراز کرد: استاندار در رابطه با پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش‌ها بر آمادگی همیشگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و همه دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند و با وجود حادثه خیز بودن استان اما توانسته‌ایم در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث اقدام شود.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها باعث کاهش تنش کم آبی و بی آبی در استان می‌شود، تصریح کرد: به لطف پروردگار این بارش ها به لحاظ کشاورزی، تامین آب سدها و زیر زمینی موثر بوده است.

سید عبدالرحمن توفیقیان، فرماندار شهرستان چرام هم گفت: عمده خسارت‌ها ناشی از سیل در چرام به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی، سرآب بندی‌ها و ابنیه فنی، راه‌های روستائی و عشایری است.

حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌های تخریب و یا خسارت دیده استان بررسی و ارزیابی شده است و مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند