Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم تراکتور در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم تراکتور که هنوز 2 فصل قراردادش با این تیم باقیمانده است، با تیم پرسپولیس در حال مذاکره است.

این در حالی است که باشگاه تراکتور از این بازیکن شکایت کرده و هشدار داده است که به هیچ عنوان در مورد استوکس با هیچ باشگاهی مصالحه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا استوکس در آستانه بازی تراکتور با پرسپولیس در حال پیوستن به تیم حریف تراکتور است.

جالب اینکه سال گذشته هم در دیدار برگشت تراکتور و پرسپولیس، استوکس که برای تعطیلات به کشور خود بازگشته بود در آن مقطع زمانی به تیم تراکتور بازنگشته و غایب بزرگ بازی تراکتور با پرسپولیس سال گذشته لقب گرفت.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور تبریز شکایت استوکس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!

به گزارش ورزش سه ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله سابق  فجر سپاسی و بادران در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. 
در واقع او و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس جایگزین نبیل باهویی و شهاب زاهدی شدند اما از نظر هواداران این خط حمله هنوز چیزی کم دارد.  

با توجه به سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا، پرسپولیس با یک مهاجم نوک در مسابقاتش به میدان می رود که طی بازی های اخیر عيسی آل کثیر بازیکن اصلی پست 9 بوده و دقایق ناچیزی به ابوالفضل بابایی با شماره 18 رسیده است. 

با این وجود همچنان زمزمه هایی درباره جذب مهاجم نوک خارجی در پرسپولیس مطرح است که اگر اینگونه شود همین دقایق کوتاه هم به او نخواهد رسید. 
با این حساب تصمیم اوسمار درباره مهاجم خارجی برای این بازیکن پرسپولیس بیشتر از هر بازیکن دیگری اهمیت دارد. 

پرسپولیس 9 بازی لیگ برتری و نهایتا 4 بازی در جام حذفی دارد اما هنوز اوسمار چیزی درباره اینکه حتما باید مهاجم خارجی جذب شود به باشگاه اعلام نکرده است. 

در عین حال گفته می شود اوسمار مهاجمی با قدرت سرزنی بالا می خواهد که ظاهرا در بازار فعلی و بازیکنان آزاد مهاجمی شاخص با این خصوصیت پیدا نمی شود.

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید