Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بعد از بررسی نیازمندی ها و مشکلات چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، سند توسعه این مناطق در اختیار دستگاه‌های معین قرار گرفته است.‌ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدکمال الدین میرجعفریان  عصر امروزدر جلسه بررسی تفاهم نامه های مبادله شده در سفر معاون اول رئیس جمهور، اقدامات و تلاش های صورت گرفته در زمینه رفع  محرومیت از استان قابل تقدیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برپایی این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و معین تشکیل شد اظهار داشت:این جلسه به منظور بررسی عملکرد دستگاه ها در راستای تحقق مصوبات تفاهم نامه های منعقده بین استانداری و دستگاه های معین برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: بعد از احصاء نیازمندی ها و مشکلات چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، سند توسعه این مناطق در اختیار دستگاه‌های معین قرار گرفته است.‌

خراسان جنوبی|روایت تسنیم از عوامل موفقیت کشاورزان نمونه و پیشگامان ملی رونق تولید سال 98ششمین محموله کمک‌های امدادی مردم خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شدمشارکت 180 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در پویش سیل مهربانی

وی بیان کرد: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این اسناد جمع بندی شده،جهت پیگیری های نهایی در اختیار استاندار قرار می گیرد.

میرجعفریان گفت: تمام تعهدات دستگاه‌ها در این اسناد چهار گانه باید تا پایان سال 98 عملیاتی شده تا سال 1400 به نتیجه نهایی برسند.

در همایش ملی روز روستا و عشایر که پانزدهم مهرماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی وزرای کابینه و روسای نهادهای حمایتی در مرکز استان برگزار شد، چهار تفاهم نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی با چهار دستگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)،کمیته امداد امام خمینی(ره)،بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

 در این تفاهم نامه ها،هرکدام از این دستگاه ها، محرومیت زدایی از یکی از شهرستان های نهبندان،زیرکوه،درمیان و سربیشه را متقبل شدند.

انتهای پیام/250/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ج. ا. ا در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس (UPSI)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، در آستانه اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ج. ا. ا در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس (UPSI) در استان پراگ روز گذشته برگزار شد. 

در این دیدار چهارساعته دکتر حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی کشورمان به همراه سرکار خانم شریفه اسروحا کارشناس دفتر رایزنی ضمن دیدار و گفتگو با رییس و اعضای هیات علمی دانشکده هنر، پایداری و صنایع خلاق دانشگاه سلطان ادریس درباره‌ی برقراری همکاری‌های موثر، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کارگاه‌های مختلف هنری، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری برای آثار هنرمندان دو کشور، به رسمیت شناختن دانشگاه توسط وزارت علوم کشورمان برای حضور بیشتر و تبادل دانشجویان ایرانی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. 

 بازدید از کارگاه‌های سفال و سرامیک، کارگاه آهن، کارگاه چوب، کارگاه باتیک و شیشه، بازدید از کتابخانه دانشگاه، بازدید از محل یادمان یکصدمین سالگرد تاسیس دانشگاه و نشان دادن سیر تحول و تطور دانشگاه از ۱۰۲ سال گذشته تاکنون و بازدید از نمایشگاه آثار اقیانوسی توسط دانشجویان دانشگاه سلطان ادریس از مهم‌ترین بخش‌های این دیدار بود. 

سپس تفاهم نامه میان رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس پراگ مالزی به منظور هم افزایی و گسترش زمینه‌های همکاری در حوزه فرهنگ و هنر امضا شد. 

دکتر حبیب رضا ارزانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های ثمر بخش این دانشگاه در حوزه هنر گفت: رایزنی فرهنگی ج. ا. ا. برای همکاری در پروژه هنر مساجد جهان اعلام آمادگی می‌کند. 

مقرر شد در حوزه هنر معماری مساجد جهان و هنر‌های به کار رفته در مساجد، رایزنی فرهنگی در زمینه‌ اعزام اساتید هنر ایران در بازه زمانی نزدیک همکاری نماید. 
 
سپس همزمان با اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شاعر نام آور ایرانی کتاب گلستان سعدی به اعضای منتخب هیات علمی دانشگاه UPSI با ترجمه‌ی مالایی اهدا شد و دکتر ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دفتر یادبود دانشگاه را امضا کرد. 

گفتنی است، دانشگاه Pendidikan Sultan Idris (UPSI) یک دانشگاه دولتی در تانجونگ مالیم، پراک، مالزی است که در سال ۱۹۲۲ میلادی به عنوان سلطان ادریس کالج تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ میلادی به دانشگاه UPSI تبدیل شد. این دانشگاه در زمینه آموزش تخصص دارد و طیف وسیعی از برنامه‌های لیسانس، فوق لیسانس و دکترا را در این زمینه ارائه می‌دهد. دانشگاه (UPSI) در سال ۲۰۲۳ میلادی، در آسیا رتبه ۱۶۳ و در جنوب شرق آسیا رتبه ۴۳ را رتبه بندی جهانی کسب کرده است. همچنین در جهان در حوزه آموزش رتبه ۱۵۱ تا ۱۷۵ را کسب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های
  • استاندار البرز: در طرح توسعه سواحل جنوبی مکران حضور می‌یابیم
  • کرامت مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند 
  • امضای تفاهم نامه همکاری بین رایزنی فرهنگی ج. ا. ا در مالزی و دانشگاه سلطان ادریس (UPSI)
  • کمک هزینه ۱۱۸ میلیاردی برای بیماران صعب‌العلاج خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم‌نامه فرهنگ‌وارشاد استان تهران و حوزه هنری
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی