Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:25:11 GMT

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی ایران در کویت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۲۹۶

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی ایران در کویت

نمایشگاه هنرهای تجسمی جمهوری اسلامی ایران در کشور کویت در چارچوب جشنواره فرهنگی «القرین» و به دعوت شورای ملی فرهنگ و هنر و ادب این کشور در تالار موزه هنرهای معاصر کویت گشایش یافت.

 به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور دبیرکل شورای ملی فرهنگ و هنر و ادب کویت، وزیر فرهنگ و اطلاعات پیشین ، اعضای انجمن دوستی کویت و ایران ، جمعی از سفرا و دیپلمات های خارجی ، استادان دانشگاه و هنرمندان عرب ، جمعی از هم وطنان ایرانی مقیم ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت و اعضای سفارت برگزار شد؛ علیرضا محبی هنرمند سرشناس کشورمان 30 تابلوی نقاشی خط نفیس به نمایش گذاشت که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای ملی فرهنگ و هنر و ادب کویت در حاشیه این مراسم طی مصاحبه ای با رسانه های گروهی ضمن تجلیل از هنر ایرانی و زیبایی آثار عرضه شده، بر اهمیت گسترش داد و ستد فرهنگی میان دو کشور همسایه و مسلمان تاکید کرد.
وی افزود: نمایش هنر ایرانی در کویت بی تردید به غنای رویدادهای فرهنگی در کویت خواهد افزود.  
محمد ایرانی سفیر کشورمان در کویت نیز به خبرنگاران گفت: هنر ایرانی یکی از متنوع ترین و غنی ترین مجموعه های میراث فرهنگی بشریت است ، و آنچه امروز در این نمایشگاه شاهد آن هستیم جرعه‌ای از این دریاست.
ایرانی ابراز امیدواری کرد کارگاهی آموزشی برای این هنرمند شناخته شده کشورمان در کویت برگزار شود تا شمه‌ای از این هنر اصیل کشورمان به هنرآموزان و علاقمندان عرب تدریس شود.
بر اساس این گزارش، علیرضا محبی خوشنویس و هنرمند اهل قزوین تاکنون نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج کشورمان برگزار کرده است و برنده چندین جایزه از نمایشگاه‌های الجزایر، امارات، مالزی و ترکیه است.
براساس اعلام سفارت ایران در کویت، این نمایشگاه تا روز جمعه برای عموم علاقمندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران کویت محمد ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس