Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی در خصوص جزئیات عملیات ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی نیروهای تروریستی آمریکا، اظهار داشت: برای ترور شهید سلیمانی آمریکایی‌ها از مجموعه‌ای از امکانات استفاده کردند چراکه برخی از متغیرها مانند تعداد ماشین‌ها را آنها از قبل نمی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ما عجیب بود چراکه در حال رصد کردن بودیم و تعداد زیادی هواپیما با مهمات سنگین بلند شد، اما نمی‌دانستیم برنامه شان چیست، دیدیم که هواپیماها بعد از بلند شدن شروع به سوختگیری کردند و هواپیمای بدون سرنشین MQ-۹ بالای منطقه بود که عمدتا از علی السالم کویت بلند شده بودند.

سردار حاجی زاده ادامه داد: هلیکوپترها نیز از پایگاه‌های داخل عراق مانند التاجی و عین‌الاسد به پرواز درآمدند. به طور کلی ۴-۵ پایگاه درگیر این عملیات بودند؛ اتفاقات را ما رصد می‌کردیم و می‌دیدیم اما نمی‌دانستیم برنامه آنها چیست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به برخاستن جنگنده‌های آمریکایی در این عملیات، گفت: در بعضی از مقاطع این هواپیمای F-۱۵ که در فاصله ۴۰-۵۰ کیلومتری بغداد بودند، با سرعت حدود ۱۱۰۰ کیلومتر خود را به این نقطه در اطراف فرودگاه بغداد نزدیک کردند و بعد دور شدند و معلوم بود که منتظر هستند.

وی عنوان کرد: حتی در شنودهایی که داشتیم دیدیم که به هواپیمای MQ-۹ ماموریتی داده می شود و او راجع به تسلیحاتش مشکلی داشته و دارد مکالمه می کند، اما نمی‌دانستیم برای حاج قاسم است و بعدش که اینها را کنار هم گذاشتیم متوجه شدیم چهار پایگاه حداقل در این عملیات مشارکت داشته اند.

کد خبر 480033

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896454

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)