Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اکبری بدون حضور بابک فیاضی و علیرضا بهبودی، مچ رحمان محمدی راد را در خانه خواباند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در یک دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه عصر امروز مهمان تیم سپاهان اصفهان بود.

شهرداری در این بازی از حضور بابک فیاضی و علیرضا بهبودی به سبب قانون سازمان لیگ محروم بود ولی با این همه حال قدرت اکبری بر محمدی راد چربید و بازیکنان شهرداری بازی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال شهرداری ارومیه با سپاهان اصفهان دیدار می‌کندشرایط تیمی شهرداری ارومیه در آینده بهتر می‌شودتیم شهرداری ارومیه شهداب یزد را از پیش‌رو برداشت

تیم شهرداری ارومیه در دومین بازی خود با حضور پیمان اکبری دومین برد را در کارنامه ثبت کرد تا نشان دهد حرفی برای گفتن دارد.

شهرداری در ست نخست 25 بر 19 حریف را شکست داد و در این تیم میزبان بود که در ست دوم با امتیاز 25 بر 21 موفق شد.

در ادامه و در دوست سوم و چهارم شهرداری ارومیه به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 19 حریف خود را شکست داد و در مجموع ست شماری 3 بر 1 برنده بازی شد.

شهرداری ارومیه با این برد 19 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. همچنین شهرداری ورامین، پیکان تهران و سایپا به ترتیب با 23، 22 و 22 در رده نخست تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/7548/ ت

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند