Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:34:53 GMT

هشدار دادستان پلدختر نسبت به جمع آوری سد معبر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۳۹۰

هشدار دادستان پلدختر نسبت به جمع آوری سد معبر

مرید شیخی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: با توجه به اینکه سد معبر در سطح شهر پلدختر به ویژه خیابانهای اصلی، چهره شهر را از دید مسافران زشت جلوه می دهد و همچنین مشکلات زیادی برای شهروندان به همراه داردباید نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

وی افزود: همچنین وانت بارهایی که نقش دوره گرد دارند و با بارهای میوه و خشکبار در هر نقطه‌ای از شهر به طور دلخواه پارک می‌کنند، علاوه بر ایجاد بی‌نظمی، برای سایر شهروندان که در حال عبور و مرور هستند مزاحمت‌هایی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان پلدخترگفت: مغازه داران و صنوف نیز در امتداد خیابان اصلی این شهر علاوه بر پیاده روکه حق عبور عابران است در بسیاری موارد بخشی از سواره رو را نیز در مقابل واحدهای خود قرق و تصرف کرده و چهره شهر را ناخوشایند جلوه داده اند.

شیخی افزود: شهرداری پلدختر موظف است، با توجه به بند ۲۰ ماده ۵۱ قانون شهرداریها، با هرگونه سد معبردر سطح خیابان‌ها و پیاده‌روها های شهر برخورد کند.

وی به جمع‌آوری کیوسک مطبوعاتی در شب گذشته از سوی عوامل شهرداری پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: از آنجا که قانون برای همه یکسان است قرار بود بعد از جمع آوری هرگونه سد معبر از سطح شهر در رابطه با جمع آوری کیوسک مطبوعاتی اظهار نظر شود.

دادستان پلدختر، با اظهار بی اطلاعی از این اقدام شهرداری گفت : پیش از این بنا بود پس از انتخابات دوم اسفندماه و جمع آوری تمام سدمعبر های سطح شهر در شورای تامین جمع آوری کیوسک مطبوعاتی به بحث گذاشته شود و در صورت موافقت، این اقدام صورت گیرد این در حالیست که شهرداری پلدختر خودسرانه اقدام به این کار کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات خشکبار شهرداری قانون مسافران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه مهری با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور پلدختر به خرم آباد اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند در ۵۰۰ متری بعد از پل تاریخی در ورودی شمالی شهر پلدختر با هم برخورد کردند که شدت تصادف به حدی بود که هشت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومین این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر اعزام شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی پلدختر عنوان کرد: دو نفر از مصدومین بعد از انتقال به بیمارستان پلدختر و انجام اقدامات اولیه به خرم آباد و تهران اعزام شدند.

کد خبر 6082484

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست