Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی دیروز در اقدامی پسندیده برای تسلی دادن به فرزندانی که پدرشان را در سانحه هوایی پرواز تهران – کی‌یف از دست داده‌اند پیراهن تیم ملی را امضا و به آنها اهدا کرد.

به گزارش مشرق، سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پرواز تهران – کی‌یف دل همه را به درد آورد و جامعه ورزش کشور نیز همگام با مردم سیاهپوش این اتفاق تلخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از ورزشکارانی که سعی کرد در این اتفاق تلخ در کنار خانواده‌های داغدار باشد و حتی در مراسم ترحیم برخی از عزیزان از دست رفته نیز شرکت کرد، علی دایی بود؛ او دیروز هم در دیدار با فرزندان پدری که جانش را در سانحه پرواز تهران – کی‌یف از دست داده بود پیراهن تیم ملی را امضا و به این کودکان اهدا کرد. مادر این کودکان نیز ضمن تشکر از آقای گل جهان رفتار انسانی او را ستود و گفت: در این روز‌های سخت، تسلی دادن شما به خانواده ما و فرزندانم واقعاً ارزشمند است و این رفتار خوب را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

عکس‌ها: صفر سرپرست

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا علی دایی هواپیمای اوکراینی سانحه هوایی سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد