Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:09:50 GMT

باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۵۶۷

باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه اگر ایستادگی و مقاومت کنیم نتیجه می‌گیریم، گفت: باید روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه‌داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، آیت‌الله محمدرضا ناصری در همایش ائمه جمعه استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ائمه جمعه در این زمینه ضمن تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات در تعیین مصداق ورود نکنند و حرکتی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویارانش اظهار داشت: تا قبل از شهادت این عزیزان بعضی‌ها تلاش کرده بودند که مردم را نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی مأیوس کنند که به لطف خداوند توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب شد و ائمه جمعه باید تلاش کنند این روحیه وحدت و همدلی که در جامعه ایجادشده است را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد افزود: تکلیف ما در انتخابات روشن است به این معنا که ما مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق می‌کنیم و ویژگی‌ها و خصوصیت‌های کاندیدای اصلح و کار نمایندگان مجلس را بیان می‌کنیم که کار نماینده قانون‌گذاری، دقت در مسائل و عدم حزب‌بازی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ما باید دو موضوع حفظ روحیه انقلابی در مردم و فرزند آوری را در جامعه زنده نگه‌داریم، گفت: اولاً همه باید بدانند اگر ایستادگی و پایداری کنند نتیجه می‌گیرند همان‌گونه که از ابتدای انقلاب تاکنون در هر زمینه‌ای ایستادیم نتیجه گرفتیم و در هر زمینه‌ای که حتی مقداری کوتاه آمدیم نتیجه‌ای نگرفتیم.

آیت‌الله ناصری در پایان اظهار داشت: نکته دوم که خیلی هم حساس است موضوع ازدیاد جمعیت و فرزند آوری است که عدم توجه به این موضوع کانون خانواده‌ها را با خطر مواجه کرده است و دشمن در تلاش است که از این مسئله در جهت از بین بردن حاکمیت شیعه استفاده کند.

گفتنی است که همایش ماهیانه ائمه جمعه استان یزد در مصلای خاتم‌الانبیاء (ص) شهر احمدآباد اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش ائمه جمعه اردکان انتخابات وحدت و همدلی روحیه انقلابی فرزند آوری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در اولین وبینار رییس جمهور که در قالب شورای اداری با حضور اعضای دولت، استانداران و مدیران ارشد دولتی در کشور برگزار شد گفت : مواردی که رییس جمهور در این جلسه بر آن تاکید داشتند ، در ادامه صحبت‌های رهبر انقلاب در خصوص شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه حضور بازرگانان خوزستان در بازار‌های داخل و خارج کشور می‌تواند به جهش تولید کمک کند گفت: بازرگانان خوزستانی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های استان، محصولات را به بازار‌های خارجی و داخلی عرضه کنند تا ارزآوری بیشتری برای توسعه اقتصادی کشور و تولید داشته باشیم.

او با دعوت از اتاق‌های بازرگانی خوزستان و دیگر استان‌ها و کشور‌ها برای توسعه سرمایه گذاری در استان و کشور گفت: مدیران اقتصادی خوزستان باید با همکاری هم برای به دست آوردن بازار‌های جدید در سال جاری اقدام فوری انجام دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دولت در سال جدید افزایش اعتماد عمومی و ایجاد امید در جامعه است گفت: اعتماد یعنی به مردم نقش دادن تا در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند و از نخبگان، حوزویان، دانشگاهیان، دانش بنیان‌ها و بزرگان دعوت کنیم تا با همکاری آنها مشکلات مرتفع شود.

استاندار خوزستان افزود: با حضور مردم امید و اعتماد در کشور تقویت می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم
  • توسعه اقتصادی و افزایش روحیه امید و اعتماد راهبرد دولت در سال نو