Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در جلسه کارگروه ارتقابخشی به شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان که امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، گفت: در استان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی وجود دارد و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ دانش آموز در آن‌ها مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه استان در جلب مشارکت خیرین رتبه اول را دارد، بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در استان خوزستان صورت گرفته است و سال گذشته کلاس‌های کانکسی برچیده شدند و قرار است به مناطق عشایری ارسال شوند. تا پایان سال نیز بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد، اما با وجود همه تلاش‌ها، همچنان مشکلات استان بزرگ و پیچیده هستند.

قربانی مسائلی مانند توزیع نامناسب مدارس در شهر‌ها و حومه، حاشیه‌نشینی در شهر‌های بزرگ به ویژه در اهواز، نبود مراکز مناسب برای دانش‌آموزان استثنایی، تامین نبودن فضای مناسب برای دانش‌آموزان عشایری، نیاز به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و استهلاک بالای تجهیزات با توجه به شرایط آب و هوایی استان و مسائل فرهنگی را از مشکلات آموزشی استان خوزستان عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: کمک اصلی برای اجرای طرح ارتقابخشی شاخص‌های آموزش و پرورش خوزستان را روسای آموزش و پرورش مناطق خواهند کرد. امیدوارم این طرح که برای اولین بار در سطح کشور اجرا می‌شود را به سرانجام برسانیم.

در این جلسه تفاهم‌نامه توسعه فضای آموزشی میان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دانشگاه شهید باهنر کرمان منعقد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح مدرسه مناطق عشایری کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار