Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:40:34 GMT

کلوپ: 500 بار تمرینات میلان را می دیدم!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۶۱۷

کلوپ: 500 بار تمرینات میلان را می دیدم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از آریگو ساچی، سرمربی بزرگ ایتالیایی پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، آریگو ساچی یکی از تئوریسین های بزرگ دنیای فوتبال است که در دهه 90 میلادی با میلان به موفقیت های بزرگی دست یافته و یکی از قدرتمندترین تیم های تاریخ فوتبال اروپا را بنا کرد. یورگن کلوپ مدعی شد فیلم های تمرینات آریگو ساچی در دوران حضورش در میلان را بارها تماشا کرده و همیشه او را مورد تحسین قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یورگن کلوپ گفت: "شما می توانید نکات زیادی را در دنیا مربیگری از افراد بیاموزید، اما زمانیکه فرصت کار کردن کنار آنها را داشته باشید یک فرصت واقعی و خوب به دست آورده اید. من همیشه آریگو ساچی را مورد ستایش قرار داده ام. البته من هیچگاه فرصت کار کردن و شناختن او را نداشتم و تنها یک بار تلفنی با این سرمربی صحبت کرده ام.

 

البته من آریگو ساچی را می شناختم، اما وقتی در ماینتس بازی می کردم، سرمربی سابقم ولفگانگ فرانک ویدئوهایی از تمرینات او را به من نشان داد و این باعث شد من بیشتر درگیر کار و تفکرات او بشوم. من فکر می کنم در آن مقطع حدود 20 ، 30 یا شاید حتی 500 جلسه تمرینی آث میلان در دوران آریگو ساکی را تماشا کردم، زیرا سرمربی سابق من آنها را ضبط کرده بود و به ما نشان می داد."

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، جانشین یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول برای فصل آینده همچنان مشخص نشده و مبهم است. به نظر می‌رسید روبن آموریم کاندیدای انتخاب شده توسط هیئت مدیره باشگاه انگلیسی باشد، اما پنجشنبه گذشته، سرمربی اسپورتینگ پرتغال، همه چیز را تکذیب کرد و گفت توافق و مذاکره‌ای با قرمزها وجود ندارد.

پس از این اظهارات آموریم، اکنون نام گزینه جدیدی به نیمکت لیورپول پیوند خورده که در نوع خود عجیب است. 

طبق گزارش دیلی میل، این گزینه، نیکو کواچ است. مربی کروات که در سال‌های اخیر سرمربی اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ و موناکو بوده و از ماه مارس گذشته که توسط ولفسبورگ اخراج شد، بدون تیم است. در سال‌های اخیر او اصلا نتوانسته موفق کار کند و مشخص نیست چگونه او برای نیمکت قرمزها معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟