Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان افزود: دشمن با استفاده از عملیاتهای روانی متعدد می خواهد به روحیه جوانان ما ضربه بزند و نا امیدی را القا کند، تهدید به حمله نظامی و ایجاد بلوا در فتنه ها از جمله تلاشهای آنان است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال تصریح کرد: هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه دیجیتال می تواند این باور را در ما تقویت کند که همانطوری که در هر زمینه ای جوانان وارد شوند به سرعت قله های پیشرفت و ترقی را فتح کنند و عرصه صنعت دیجیتال و فشای مجازی هم خارج از این مساله نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این عرصه در کشور برای جوانان عرصه جدیدی است اما توانایی که جوانان انقلابی ایران اسلامی دارند این نوید را می دهند که سرعت پیشرفت ما در عرصه فضای مجازی چند ده برابر کشورهای دیگر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن در همه عرصه های واقعی از ملت ایران شکست خورده است افزود: محاصره اقتصادی و تروریسم اقتصادی، تهدید به حمله نظامی، استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور توسط ترامپ شکست خورد.  

سردار سلیمانی بیان کرد:  آمریکا حتی زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، تصور می کرد یک موفقیت برای اوست، اما دیدیم چه شکستی بر قدرت و هیبت امریکا وارد شد و در تمام جهان و حتی کشورهای غربی مردم بلند شدند و عکس های شهید سلیمانی را به دست گرفته و به میدان آمدند.

وی تصریح کرد:  همه این شکست ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شد و دشمن مجبور به پذیرفتن این شکست ها شده است و فقط می خواهد در فضای مجازی و با استفاده از گسترش این فناوری ناامیدی و ایجاد یاس نسبت به آینده را در افکار عمومی حاکم کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ارتحال امام(ره)، مراسم تشییع پیکر فقط در شهر تهران بود و جمعیت سایر استان های کشور به تهران آمدند. اما سردار سلیمانی در استان های مختلف تشییع شد و معتقدیم بیش از ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع وی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه  حضور مردم یک پیروزی بزرگ و عظمت فرهنگی بود افزود: دشمن نمی تواند این قدرت فرهنگی و روحیه مقاومت را نادیده و دست کم بگیرد و باید روحیه مقاومت را تکثیر و در مقابله با کار دشمن، این روحیه را تقویت کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد و کاهش ارزش پول ملی، متاثر از همین عملیات روانی دشمن است و کشور بالاترین میزان ذخیره ارزی در بین کشورهای منطقه را دارد و حتی کشورهای خلیج فارس این میزان ذخیره ارزی و اقتصاد مستحکم را ندارند و ظرفیت های درونی اقتصاد ما بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه  نرخ رشد بالایی در استفاده از اینترنت و فضای مجازی در کشور داریم اظهار داشت: تولید محصولات در فضای مجازی و این رویداد تولید محتوای دیجیتال رزمایشی برای ساماندهی جوانان در فضای سایبری است و اینکه بتوانیم به شکوفایی استعدادها کمک کنیم و به عرصه های موردنیاز مرتبط شوند و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان همزمان با سراسر کشور دوم تا چهارم بهمن در تالار وصال شهر کرمان برگزار می شود.

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی کرمان سازمان بسیج مستضعفین فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی کرمان سازمان بسیج مستضعفین فضای مجازی غلامرضا سلیمانی کرمان سازمان بسیج مستضعفین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال ۱۴۰۱ دیدیم که ۳۸ هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد.

دشمن برای ما خواب‌ها دیده است

نماینده مجلس گفت: اگر کم کاری کنیم و نتوانیم به خوبی روایت کنیم دشمنان برای ما خواب‌ها دیده است اگر یک بار شکست خورده باشد؛ اما روز و شب در فکر راه‌اندازی شبکه‌های ضد انقلاب و معاند است. شبکه‌های تبلیغاتی که ۲۴ ساعته یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

لاجوردی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را به شبهات و دروغ‌ها آلوده کند و این وظیفه ما است که ذهن جوانان را از آلودگی‌ها و این شبهات پاک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای کار معلمان و مربیان پرورشی حتماً باید آمادگی کامل داشته و به روز باشند. آنان باید بتوانند یک رابطه مستمر و پایدار ایجاد کنند. فرزندان ما ۱۲ سال با آموزش و پرورش همراه هستند؛ در حالی که اگر خوشبینانه نگاه کنیم تلاش مدرسه تنها این است که دانش آموزان به دانشگاه‌های برتر راه پیدا کردند.

مماشات با بی حجابی، مقابله با بی حیایی را سخت‌تر می‌کند

لاجوردی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، افزود: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش‌های دینی ما همراه باشد. ضمن اینکه روایت صحیح را ما باید به موقع ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن به هنگام بروز فتنه به سرعت اقدام به شبهه پراکنی کرد، گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید. متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود اما حمایت مردم از فراجا می‌تواند کاری کند که جامعه‌ای در شأن ایرانیان داشته باشیم.

کد خبر 6088369 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران