Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@04:51:14 GMT

۱۱ نفر در ماهشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۷۴۰

۱۱ نفر در ماهشهر دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا پاپی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به یکدستگاه خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این فیلم به دور از واقعیت است افزود: واقعیت ماجرا این بود که فردی بدون توجه به صحت خبر از ۲ خودرو در میدان لنج ماهشهر که درپی درگیری بین ۲ طایفه مورد اثابت گلوله قرار گرفته بودند، فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد: به دنبال انتشار این کلیپ بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت، هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه استفاده شده در این درگیری نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس ماهشهر با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماهشهر تیراندازی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله دهقان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر 6084323

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک