Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: بارش برف سنگین چهارشنبه شب جاده اندیکا - شهرکرد را مسدود کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کورش دهنو شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : سه تیم عملیاتی از صبح روز چهارشنبه برف روبی این جاده را انجام دادند اما بارش برف و بوران از بعدازظهر روز چهارشنبه شدت گرفت و باعث بسته شدن این مسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های راهداری همچنان برای بازگشایی این مسیر در تلاش هستند اما براساس هماهنگی انجام شده با مدیریت بحران شهرستان ، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: به رانندگان توصیه می‌شود تا بازگشایی این مسیر از جاده‌های جایگزین استفاده کنند چرا که در حوزه چهارمحال و بختیاری نیز برف سنگینی باریده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جاده اندیکا - شهرکرد از جاده های میانبر استان خوزستان به چهارمحال وبختیاری است که حدود 40 کیلومتر آن در حوزه راهداری خوزستان برفگیر است.

آخرین وضعیت راه‌‌ها| برف، جاده‌های 15 استان را دربرگرفتامدادرسانی به 220 مسافر گرفتار در برف در جاده‌های کرمانشاه؛ 50 راه روستایی بازگشایی شدهواشناسی ایران| هشدار کولاک برف و آبگرفتگی در 29 استان

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری؛ بسته خبر ۳۰۰ ثانیه ای هرشب خبرهای متنوع استان را از شبکه جهان بین تقدیم بینندگان می کند.

در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:

ایفای نقش تعیین کننده‌ای سپاه پاسداران در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی

 نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان

طرح ارتقای سلامت دانش آموزان عشایر

بیشتر بخوانید

تغییر در زمان پخش اخبار شبکه جهانبین

 پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار و ۹۰۰ زمینه اشتغالزایی در سال جدید

 دیدار استاندار با خانواده یادگاردوران دفاع مقدس مرحوم حاج محمد کیانی

جلسه شورای اداری شهرکرد

پیش بینی بارش‌های رگباری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته