Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:47:16 GMT

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب انسجام مردم در کشور شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۷۷۱

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب انسجام مردم در کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید شهاب الدین طباطبایی عصر چهارشنبه در همایش بزرگ «چلچراغ مقاومت» اظهار کرد: آن کسی که با تمام وجود خود عشق را معنا کرد و با همه وجود زندگی کرد، حاج قاسم سلیمانی یکی از دانش آموختگان مکتب امام خمینی (ره) و یکی از سربازان رهبر معظم انقلاب بود؛ این راه راهی است که رهروانی این گونه تربیت کرد، رهروانی که حیات شأن محل تربیت انسان‌ها است و شهادت شأن نیز آموزشگاه و دانشگاه تربیت مفاخر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ کسی در ذهن خود هم تصور نمی‌کرد که شهادت حاج قاسم سلیمانی آنقدر بتواند کشور و ملت ما را جلو ببرد.

مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان تصریح کرد: آنقدر که وحدت، همدلی، انسجام، ولایت مداری و عشق به انقلاب و آرمان‌های امام، شهدا و رهبری با شهادت این سردار شهید در دل‌های مردم جلوه کرد و این سیل خروشان مردمی را به خیابان‌ها کشید که با هیچ ابزار دیگری قابل ارزیابی نبود.

طباطبایی بیان کرد: دشمنانی که خائنانه و ناجوانمردانه ترور را رقم زدند، پشیمان از این اتفاق هستند؛ می‌دانید تابوت آمریکایی‌های را که در این ایام به آمریکا می‌برند، سربازان آمریکایی را که برق گرفته‌شان تصادف کردند؛ این‌ها همان تیر غیب خورده و هلاک شده‌هایی هستند که از خجالت رویشان نمی‌شود بگویند اینجا به هلاکت رسیدند.

وی گفت: امروز اختیار رسانه‌ها دست ابر قدرت‌ها نیست؛ فضای مجازی اگرچه که به دست آنها ساخته شده تا ابزاری بر علیه ملت‌های مظلوم باشد اما سربازان جبهه مجازی انقلاب الهی ما این اخبارها را سریع‌تر از آن رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

مدیرکل حوزه هنری استان خوزستان افزود: خبرنگاران بیدار و هوشیار نمی‌توانند بر اتفاق‌های دنیا سرپوش بگذارند.

وی گفت: خون شهید سلیمانی باعث شد هر کسی، هر توهمی از شکست خوردن انقلاب در ذهن خود داشت، بر باد رفت.

کد خبر 4832937

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خوزستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان ایلام شهرکرد قاسم سلیمانی گرگان قزوین دهه فجر انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است، بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

حجت الاسلام میرزایی مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از قبیل گفتمان سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، بیان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 6087677

دیگر خبرها

  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است