Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه «شعر پرنده در آستین» اثر محدثه الماسی شامگاه (چهارشنبه ۲ بهمن)۹ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، بخش جنبی برنامه های چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در روز سوم با حضور لیلا کردبچه شاعر جوان کشورمان به شعرخوانی شاعران خوزستانی و رونمایی از یک مجموعه شعر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست که با عنوان قند پارسی برگزار شد شاعران مطرح خوزستانی به خوانش اشعار خود پرداختند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

 

رونمایی از مجموعه شعر «پرنده در آستین» اثر محدثه الماسی و برگزاری جشن امضا از دیگر برنامه های این نشست بود .

 

«وحید کیانی» در حاشیه رونمایی از این کتاب اظهار کرد: این کتاب با حمایت حوزه هنری استان مراحل چاپ را طی کرد و امروز شاهد رونمایی از این کتاب خوب هستیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به موضوعات خوبی که در این مجموعه شعر به آنها پرداخته شده افزود: «پرنده در آستین» کتاب خوبی است که با مفاهیمی که در بردارد می تواند با مخاطب به خوبی ارتباط برقرار کند.

 

این شاعر مطرح خوزستانی خاطر نشان کرد: این مجموعه شعر شامل 40 غزل است که توسط انتشارات الیما به چاپ رسیده و به مخاطبان پیشنهاد می شود این اشعار زیبا را مطالعه کنند.

 

همچنین «محدثه الماسی» در این نشست عنوان کرد: «پرنده در آستین» حاصل و محصول شاعرگی یک دهه از عمر من است و شعرهایی است که در دهه 80 سرودم و اکثرا حائز رتبه های ملی و منطقه ای شده اند.

 

این شاعر خوزستانی همچنین از نگارش مجموعه کتاب کودک برای گروه سنی الف خبر داد و اضافه کرد: این کتاب با نام جیکو به سفر می رود به زودی تقدیم علاقه مندان می شود و همچنین مجموعه شعر دیگری نیز به نام از دهان درخت نیز به زودی وارد بازار نشر خواهد شد.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما سردار سلیمانی شعرخوانی رونمایی از کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته در ارومیه برپا شده و علاقه‌مندان کتب دینی و مذهبی را پذیرا می‌شود.

این نمایشگاه در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی واقع در خیابان ارشاد برپا می‌شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و به همراه تخفیف ۴۰ درصدی شامل ۲۰ درصد خرید بن و ۲۰ درصد ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به غزه و فلسطین از اهداف اصلی بخش بین الملل بود
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم