Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:37:07 GMT

بچه محل

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۶۹۸۶

بچه محل

شناسایی کردن افرادی که این روزها در تنگنای اقتصادی قرار دارند کار چندان سختی نیست. در محله، کوچه و خیابان و حتی در واحد بغلی در آپارتمان محل زندگی ما ممکن است افرادی باشند که به اشکال مختلف بیشتر از دیگران در فشار اقتصادی قرار دارند.




 همیشه کسی در محله هست که بیشتر از بقیه از این دست موضوعات با خبر است سعی کنید با ارتباط گرفتن از این فرد یا افراد با کمک همسایگان داوطلب به‌صورت هفتگی مواد غذایی یا حتی پوشاک مورد نیاز کودکان این دست از خانواده‌ها را تهیه کنید و به‌دست آنها برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محله شما می‌تواند به‌صورت مستقل در جشن‌ها و اعیاد رسمی و غیر رسمی رنگ و بوی شادی به خود بگیرد. خیلی عجیب نیست که برخی از خانواده‌ها سعی می‌کنند در اعیاد مذهبی به چراغانی محله‌شان اقدام کنند. سعی کنید با هماهنگی همسایگان برخی از مناسبت‌ها را هم به یکدیگر یادآوری کنید. روز دوست، روز کودک، روز دانش‌آموز، روز مهندس، روز مهرورزی و بسیاری از مناسبت‌ها که در تقویم جهانی گنجانده شده تا افراد را از لحاظ احساسی به یکدیگر نزدیک کند. سعی کنید در این مناسبت‌ها از خلاقیت خودتان و از مشورت بزرگان محله استفاده کنید و جشنواره‌های کوچک محلی برای خود و همسایه ها ترتیب بدهید.
 برای مناسبت های بزرگ و چشم گیر هم برنامه خاص داشته باشید مثلاً بزودی به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم روز چهارشنبه سوری، روز درختکاری یا روز طبیعت نزدیک است. در یک شبکه اجتماعی محبوب مثل تلگرام یا واتس اپ با همسایگان خود در ارتباط باشید و با آنها برای برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده درباره این جشن‌ها صحبت کنید. از ایده‌های جدید حمایت کنید و از جوان ترها بخواهید کارهای اجرایی را انجام دهند. این روش به اتحاد و همدلی و تمرین کار گروهی بیشتر می‌انجامد و برای تقویت روحیه افراد بسیار مناسب و تأثیرگذار است و همچنین بعد از اجرای این مراسم‌ها خواهید دید چه انرژی مثبتی در شما ایجاد می‌شود و شما بیش از هر زمان دیگری به محله خود علاقه‌مند می‌شوید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا ۶۰ ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز در محله مجیدیه رخ داد، گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی ساختمان به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه ۱۲ واحدی رخ داده و کانون آن واحدی ۷۰ متری در طبقه سوم بوده است. هنگام حضور آتش‌نشانان در محل این واحد کامل شعله‌ور بوده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصه برای اطفای حریق اقدام کردند و در همین هنگام، دو انفجار کوچک نیز به خاطر وجود ظرف‌های کوچک بنزین و افشانه‌های قابل اشتعال در محل رخ داد. به نظر می‌رسد که در این واحد، وسایل عموما قدیمی و خراب نگهداری می‌شد که دچار حریق شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان مشغول اطفای حریق بودند که در جریان آن با پیکر مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که بلافاصله این فرد را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس دادند، اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش خاموش شد و دقایقی قبل آتش نشانان به ایستگاه بازگشتند. تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کرده‌اند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896388

دیگر خبرها

  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه