Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه 3 بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه‌های ورزشی امروز کشور، به تاریخ پنجشنبه 3 بهمن ماه ۱۳۹۸ منتشر شد . صفحات نخست این روزنامه ها را مرور می‌کنیم:

درحال تکمیل...

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی صفحات نخست روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند

ایتنا - اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.
در حالی که اپلیکیشن واتس‌اپ قصد دارد بسیاری از ویژگی‌های جدید طراحی شده برای بهبود تجربه و تعامل کاربر را معرفی کند و پیش‌بینی می‌شود که به زودی راه‌اندازی شوند، یک روزنامه انگلیسی، به‌روزرسانی جدیدی را فاش کرد که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است. 

به گزارش ایتنا، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت واتس‌اپ آپدیت جدیدی منتشر کرده است که باعث می‌شود فردی که به اینترنت متصل است با حرف بزرگ «O» (متصل) ظاهر شود و هنگام تایپ فقط حرف «T» را نشان دهد. در حالی که برنامه قبلاً عبارت "Typing" یا "Online" را نشان می داد.

اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.

این به‌روزرسانی که باعث عصبانیت کاربران برنامه شد، بدون هیچ گزینه‌ای در تنظیمات واتس‌اپ برای بازگشت به نسخه قبلی، نصب می‌شود.

اگرچه واتس‌اپ به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرد، اما در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت.

این روزنامه به نقل از یکی از کاربران پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «هر کس دیگری به طور غیرمنطقی از آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS واتس‌اپ آزار می‌دهد، جایی که اگر شخصی آنلاین باشد، با حرف بزرگ «O» (Online)  و وقتی تایپ می کند با حرف بزرگ "T" (Typing) ظاهر می‌شود.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها