Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرخی روبرتو صحبت‌هایی درباره بازی مقابل ایبیزا انجام داد. تاریخ انتشار: 01:45 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۵۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سرخیو روبرتو در خصوص پیروزی سخت تیم بارسلونا در جام حذفی اسپانیا گفت: تیم حریف از ما جلو بود، اما با این وجود ما صبر داشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌دانستیم که فشار آنها در طول بازی کمتر خواهد شد و همین‌گونه هم شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. در دقیقه‌های آخر موفق به گلزنی شدیم و دیگر نگرانی نداشتیم. ما آرام بودیم و راحت فضا‌های خالی  را پیدا کردیم. این خیلی مهم بود که صبور باشیم.

روبرتو در خصوص عملکرد گریزمان توضیح داد: گریزمان دو موقعیت برای گلزنی داشت که هر دو آنها را وارد دروازه کرد. ما برای او بسیار خوشحالیم و او هم بابت این عملکرد درخشان بسیار خوشحال است.

وی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی خاطرنشان کرد: بستن بازوبند کاپیتانی برای من بسیار هیجان‌انگیز بود. این سخت بود که بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندم، زیرا کاپیتان چهارم تیم هستم. بازوبند کاپیتانی را معمولا بوسکتس، مسی یا جراردپیکه می‌بندند. اما این بار نوبت من بود که آن را ببندم و برای پیروزی تیم بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: ستین: از عملکرد تیمم در نیمه اول خوشم نیامد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا سرخیو روبرتو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم

اینتر هم دربی را برد و هم ستاره دوم رو بر روی پیراهن خود حک کرد.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم