Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ماهشهر در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی گفت: تیراندازی سارقان به دو دستگاه خودروی ال۹۰ باری و سرقت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ باری در شهرستان ماهشهر واقعیت ندارد.

به گزارش ایرنا سرهنگ رضا پاپی اظهار کرد: در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی بدون توجه به صحت خبر، شخصی با فیلم‌برداری از دو خودرو که در میدان لنج ماهشهر در پی درگیری بین دو طایفه مورد اصابت تیر قرار گرفته‌اند را تحت عنوان تیراندازی سارقان به سمت خودروی ال ۹۰ باری و سرقت یک دستگاه خودرو منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس خوزستان، وی تصریح کرد: بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت هویت طرفین درگیری را شناسایی و ۱۱ نفر از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح استفاده شده در درگیری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: پلیس ماهشهر با مخلین نظم و امنیت عمومی و کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه: asriran.com/002ylU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد