Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@14:34:36 GMT

صعود یوونتوس در ادامه درخشش رونالدو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۳۶۷

صعود یوونتوس در ادامه درخشش رونالدو

یوونتوس در حالی توانست رم را در جام حذفی ایتالیا شکست دهد که ستاره پرتغالی به درخشش در سال جدید میلادی ادامه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چهارشنبه شب دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و رم برگزار شد. تیم تورینی با نتیجه ۳ بر یک مهمانش را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست بازی را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند تا رکورد ۷ گل پیاپی را در سال ۲۰۲۰ به ثبت برساند. مهاجم یوونتوس در همه بازی هایش در سال جدید میلادی گلزنی کرده است. در ادامه بنتانکور گلزنی کرد و در لحظات پایانی نیمه نخست بونوچی نتیجه را ۳ بر صفر به نفع میزبان کرد تا یوونتوس در نیمه دوم کار راحتی داشته باشد.

در ۴۵ دقیقه دوم جانلوئیجی بوفون اشتباه کرد و دروازه تیمش را باز کرد. با این حال رم نتوانست دو گل دیگر را جبران کند و از این رقابت ها کنار رفت.

دیشب (سه شنبه) نخستین دیدار یک چهارم نهایی برگزار شد و ناپولی با یک گل حذف لاتزیو را رقم زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی ایتالیا فوتبال رم یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه‌شب با درخشش کیلیان امباپه و عثمان دمبله که هر کدام دو گل به ثمر رساندند و موفق‌ به ثبت دبل شدند، لوریان را ۴-۱ شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ یک نزدیک‌تر شد. لوئیز انریکه در نشست خبری پس از بازی به سوالاتی در مورد پیروزی پرگل، برنامه‌های تیم برای هفته‌های آینده و شرایط امباپه پاسخ داد‌.

پیروزی امروز؟
از بازی لذت بردم. بدون استرس بازی را دیدم و می‌توانستید ببینید که بر بازی مسلط هستیم.‌ فکر می‌کنم تیم در بازی‌های اخیر نشان داده که برای بازی در هر رقابتی آماده است.

برنامه‌تان برای بازی‌های بعدی؟
فعلاً قرار است به پاریس برگردیم. با این احساس که وظیفه خود را انجام داده‌ایم سوار هواپیما می‌شویم. این تیم امر‌وز با تغییراتی در تیم و ادغام جوانان بهترین نسخه خود را ارائه داد. در مورد برنامه‌ها بعدا سخن می‌گوییم و الان فقط می‌خواهیم ریکاوری کنیم و به استقبال بازی بعد برویم.

بزرگ‌ترین افتخار شما در این فصل؟
مثل مدرسه تا زمانی که سال تحصیلی را تمام نکنید، نمی‌توانید نمره نهایی خود را بگیرید. اما ما برای هر چیزی آماده‌ایم و برای اهداف نهایی خواهیم جنگید.

قهرمانی در لیگ فرانسه قطعی است؟
به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته که ما خوشحالیم اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. تیم باید متمرکز بماند.

درخشش دمبله و امباپه؟
آنها آماده‌اند. مانند بقیه تیم. می‌خواهند تمام تلاش‌شان را انجام دهند که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. نتیجه‌اش را در بازی امروز دیدید.

تغییری در نظر امباپه برای جدایی رخ نداده؟
یک بار دیگر از من این سوال را پرسیدید. هر روز می‌پرسید. تعجب نکردم که این را پرسیدی. من باز هم همین پاسخ را می‌دهم، تا زمانی که امباپه علنی صحبت نکند، من صحبت نخواهم کرد. من فقط سعی می‌کنم از همه بازیکنانم بهترین نتیجه را بگیرم.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال