Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:07:13 GMT

ترامپ: طالبان باید دست از خشونت بردارد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۳۶۹

رئیس جمهوری آمریکا به همتای افغانستانی خود گفت، تا زمانیکه طالبان به صورت چشمگیری خشونت خود را کاهش ندهد، نمی‌توان مذاکرات معناداری داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید در بیانیه‌ای که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، آورده است: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگو با اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان بار دیگر بر ضرورت یک کاهش با دوام و چشمگیر خشونت از سوی شبه‌نظامیان طالبان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ترامپ در این گفتگو با اشرف غنی همچنین گفت که این مساله می‌تواند به تسهیل مذاکرات معنادار درباره آینده افغانستان منجر شود.

ترامپ در داووس سوئیس برای شرکت در نشست جهانی اقتصاد به سر می‌برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه ترامپ طالبان خشونت مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان طالبان از امضای تفاهمنامه همکاری میان این وزارت با دو موسسه به ارزش بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خبر داده است. 

براساس این تفاهم‌نامه‌ها، این مبلغ پول در بخش کمک‌های بشری برای بیش از ۱۶ هزار خانواده نیازمند به کار گرفته می شود.

به گفته مسئولان این کمک ها در مرکز و ولایت‌های پروان، کاپیسا، پنجشیر، لوگر، میدان وردک، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی و ننگرهار به‌مصرف می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • داعش سرکوب شده است