Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@02:40:25 GMT

تیراندازی در ایالت واشنگتن آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۴۶۱

تیراندازی در ایالت واشنگتن آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در آمریکا اعلام کردند تعدادی از شهروندان آمریکایی در شهر سیاتل، واقع در ایالت واشنگتن آمریکا هدف تیراندازی فرد مهاجمی قرار گرفتند.

از تلفات احتمالی این تیراندازی هنوز خبری منتشر نشده است.

پیش از این نیز یک جوان ۱۸ ساله آمریکایی روز ۱۱ ژانویه (شنبه ۲۱ دی) در پی تیراندازی در حین برگزاری یک مسابقه بسکتبال آموزشگاهی در شهر دالاس آمریکا کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تیراندازی در تگزاس هفت کشته و زخمی برجای گذاشت

مارک استریکلند، جوان بسکتبالیست آمریکایی حین بازی بسکتبال در مدرسه‌ای در دالاس با ضرب گلوله یک جوان ۱۵ ساله دیگر مجروح و روز جمعه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربایش دختری ۱۵ ساله را داشت با حضور به‌موقع پلیس زمینگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: ساعت 17 و 15 دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلوی یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا 15 ساله را داشت که با حضور به‌موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا 32 ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا