Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قدوسی اظهار داشت:بلیت فروشی دیدار با تراکتورسازی تبریز قرار است از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد. به همین منظور آقای  یلوه، معاون اقتصادی باشگاه، روز گذشته در جلسه‌ای که به اتفاق مدیر عامل باشگاه داشتیم، درباره قیمت بلیت این دیدار پرس و جو کردند.در نهایت انصاری فرد پس از بررسی‌هایی که داشتند قیمت نهایی بلیت‌ها را به ایشان اعلام داشت تا به شرکت توسعه و تجهیز به عنوان متولی فروش الکترونیک بلیت مسابقه‌ برای درج در سایت منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد:تلاش باشگاه بر این بود فروش بلیت مسابقه از دیروز چهارشنبه از طریق سامانه pin90.ir آغاز شود اما مسئولان شرکت توسعه و تجهیز‌به معاونت اقتصادی  اعلام کردند برای رفع یک مشکل فنی و عدم ایجاد مشکل برای هواداران آغاز بلیت فروشی به فردا موکول شده است و قول داده اند فردا بلیط فروشی آغاز شود. بنابر این اعلام، بلیت فروشی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه استارت می‌خورد.

باشگاه پرسپولیس هم از هواداران دعوت می‌کند در این دیدار و در همه رقابت‌های پیش رو بویژه بازی های شش امتیازی حضور پرشور و گسترده داشته و حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشند و  تا دقیقه ۹۰ از تیم محبوب خود حمایت کنند.

وی در ادامه گفت:تیم فوتبال پرسپولیس انشاالله با هوشیاری هوادران و حمایت آنها  در بازی‌های ۶ امتیازی پیش رو که به صورت متوالی برگزار می‌شود به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا نهایت بهره را از ظرفیت هواداران خود می برد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد:باشگاه نیز برای این بازی به فکر منافع تیم و هواداران پرسپولیس است و دیدگاه‌های خود را به مسئولین اعلام داشته است. ما به طور قطع نمی‌خواهیم به حساسیت‌ها دامن بزنیم ولی باید طبق حقوق قانونی از هواداران خود بهره‌مند شویم.

حسین قدوسی اضافه کرد:محمد حسن انصاری فرد هم در جلسات روی این مسئله تاکید کرده‌اند که حقوق باشگاه، تیم و هواداران پرسپولیس باید بر اساس قانون، عدالت و انصاف رعایت شود. بر همین اساس، از هواداران عزیز هم می‌خواهیم به محض شروع بلیت فروشی این مسابقه برای خرید و تهیه بلیت مسابقه اقدام کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور پرسپولیس فوتبال بلیت فروشی حسین قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید