Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه های بشار رسن و استوکس در مورد آخرین وضعیت این دو بازیکن صحبت‌هایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر ارسلان مرتاض مدیربرنامه های ایرانی بشار رسن و آنتونی استوکس گفت:

همه می‌دانند بشار رسن تا به اینجای کار تا چه حد به دلیل احترام به پرسپولیس و هوادارانش و طبق قول‌های داده شده، صبوری کرده و مدیریت باشگاه پرسپولیس هم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

بشار مطالبات سنگینی بابت فصل گذشته و جاری دارد اما همواره با تمام کم و کاستی ها و به رغم پیشنهادات بهتر پای پرسپولیس ایستاده است.

مرتاض ادامه داد:

در پی این مسائل و تاخیرهای مکرر در دریافتی ها، بشار حتی از شخص من هم ناراحت است و تصور می کند انطور که باید در وصول مطالبات پیگیر رایزنی نکرده ام. من به او در این موضوع، کاملا حق می دهم. به هرحال نمی دانم چه بگویم فقط می توان گفت که شرایط ناراحت کننده ای بوجود آمده و تردید ندارم هر بازیکن خارجی دیگری بود فسخ می کرد.

مدیربرنامه های هافبک عراقی پرسپولیس عنوان کرد:

می‌دانیم باشگاه پرسپولیس تحت فشار است و مشکلات مالی عدیده دارد اما به هرحال بشار هم حق و حقوقی دارد که ماه ها و مدتهاست دریافت نکرده و از این بابت او هم تحت فشار است. نباید فراموش کرد که این بازیکن مطالبات سنگینی دارد و بخش عمده ای از حق و حقوقش را دریافت نکرده؛ قول هایی به بشار داده شد که هیچگاه عملی نشده و او از این مسئله به شدت ناراحت شد.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. 

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد