Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:20:18 GMT

قزوینی‌ها از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۶۸۲

قزوینی‌ها از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

قدرت الله مهدیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس پیش بینی هواشناسی موج سرما در راه است و در مدت یاد شده شاهد بارش سنگین برف بوده و در برخی مسیرهای ارتباطی نیز شاهد کولاک خواهیم بود.

وی اظهار داشت: آن دسته از شهروندانی که سفر آنها ضروری است باید حتما همراه خود زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پیش از حرکت به سمت مقصد از سلامت خودروی خود اطیمنان حاصل کنند و همچنین نسبت به پر کردن باک سوخت خودرویشان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: مسافران و رانندگان طی این مدت همچنین باید البسه گرم و آذوقه نیز به همراه داشته و با عوامل امدادی مستقر در جاده ها و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

مهدیخانی در ادامه از هماهنگی مدیریت بحران استانداری قزوین با مدیریت بحران استان های همجوار (گیلان، همدان، زنجان،مرکزی و البرز) خبر داد و گفت: برای پیشگیری از حوادث و یا مدیریت آنها در شرایط نامساعد جوی هماهنگی های لازم با استان های همسایه انجام شده است.

وی ادامه داد: در صورت انسداد راه در مسیر ارتباطی یکی از این استان ها، مراتب از قبل به مدیریت بحران و راهداری استان دیگر نیز اعلام می شود تا جلوی ایجاد مشکل برای مسافران و در راه ماندن آنها جلوگیری شود.

این مسوول با اشاره به تعیین اماکنی مانند راهدارخانه و مساجد برای اسکان موقت و اضطراری مسافران در راه مانده در سطح استان، گفت: همه نیروهای امدادی و مسئول اعم از پلیس راه، راهداری، هلال احمر و اورژانس و دستگاه های خدمات رسان برای ارایه خدمات به شهروندان در حالت آماده باش کامل هستند.

برچسب‌ها راهداری بارش برف استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری بارش برف استان قزوین راهداری بارش برف استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، پارسال بیش از 700 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت این محصول رفت که هدف گذاری امسال سه برابر کردن این عدد است.
کارخانه قند و جهادکشاورزی هم برای حمایت از کشاورز، پای کار آمدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • آغاز کشت چغندر قند با استقبال کشاورزان قزوینی + فیلم