Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم یادواره سردار شهید علی خوش روش، فرمانده گردان امام حسین (ع) و برادران همسرش شهیدان سید حسین و سید حسن بقایی‌نژاد برگزار می‌شود.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بعد از نماز مغرب و عشاء امروز (پنج شنبه ۳ بهمن ماه) در مسجد، ولی عصر (عج) بالامحله شهرستان فومن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، سخنران و محمدرضا رمضانپور، مداح یادواره سردار شهید علی خوش روش و شهیدان سید حسین و سید حسن بقایی نژاد است.

بیشتر بخوانید: یادواره سردار شهید علی خوش‌روش در فومن 

سردار شهید علی خوش‌روش ماسوله جمعه ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در سن ۲۲ سالگی به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد: مرحوم حاج رضا محمدیان پدر شهیدان والامقام مسعود و عبدالرضا محمدیان از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۸ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. 

پیکر آن مرحوم امروز شنبه اول اردیبهشت در دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.

سرباز وظیفه شهید مسعود محمدیان، در سن ۲۲ سالگی در ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات آزاد سازی بستان به مقام شهادت نائل شد و بسیجی شهید عبدالرضا محمدیان نیز در سن ۱۹ سالگی در ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات فتح فاو بر اثر ترکش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد