Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:47:02 GMT

برف و بوران در ۲ جاده مازندران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۸۵۳

برف و بوران در ۲ جاده مازندران

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:در جاده سوادکوه محدوده گدوک و جاده هراز، بارش برف و بوران امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه گزارش شده است.

او افزود: بارش برف و بوران دیشب در جاده‌های کوهستانی مازندران موجب اختلال در تردد خودرو‌ها شده بود که با حضور عوامل راهداری و پلیس مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قدمی از رانندگان خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب ممنوع است، گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران جاده سوادکوه جاده هراز برف و بوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسین رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

 سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل