Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-10@21:30:59 GMT

رئیس قوه قضائیه وارد یزد شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۷۸۶۴

رئیس قوه قضائیه وارد یزد شد

ایسنا/یزد رئیس قوه قضائیه در ادامه سفرهای استانی خود، لحظاتی قبل وارد یزد شد و در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی ، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات استان مورد استقبال قرار گرفت.

صبح امروز سوم بهمن ماه حجت الاسلام و المسلمین«سید ابراهیم رئیسی» با جمعی از مسئولان ارشد قضایی کشور وارد یزد شد و قرار است در این سفر بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان های تابعه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافتند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه ارائه می کنند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های رئیس قوه قضائیه در یزد است.

طبق برنامه ریزی انجام شده در پایان این سفر رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی يزد رييس قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری البرز چه گذشت؟

رئیس کل، اعضای شورای قضایی و مدیران دادگستری کل استان البرز با حضور در «مسجد جامع» کرج در نخستین دیدار مردمی سال جدید به مشکلات ۴۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فاضلی هریکندی، معاونان وی و سایر اعضای شورای قضایی استان شامل مدیران کل دستگاه تابعه قوه قضائیه در استان البرز اعم از اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی، سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دیوان عدالت اداری و جمعی دیگر از مدیران قضایی استان اعم از رئیس کل محاکم و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان آن‌ها با حضور در «مسجد جامع کرج» در نخستین دیدار مردمی سال جاری به درخواست‌های حقوقی و قضایی 410 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه دیدار مردمی انجام شده با بیان اینکه هفتادوهفتمین دیدار مردمی و عمومی مدیران قضایی استان با عنوان «با حضور در مساجد» به شهر کرج و «مسجد جامع» اختصاص داشت متذکر شد: این دیدارها بر اساس اطلاع رسانی قبلی و با حضور مدیران قضایی استانی در یکی از مساجد محوری برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بدون واسطه و به صورت رو در رو به دیدار و گفت و گو با مدیران بپردازند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.

در دیدار مردمی روز جاری که نخستین دیدار عمومی تجمیعی اعضای شورای قضایی استان در سال جدید بود رئیس شورای قضایی استان البرز با تاکید بر اینکه «مردم» یکی از محورهای اصلی و ستون پایداری نظام اسلامی هستند به نامگذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دادگستری کل استان در راستای ماموریت‌های ابلاغی قوه قضائیه در مسیر تسهیل و تحقق شعار مدنظر مقام معظم رهبری، گام خواهد برداشت که حمایت از واحدهای تولیدی بخش مهمی از این اقدامات خواهد بود.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه در دیدار مردمی امروز اعضای شورای قضایی استان البرز، که بعد از ظهر روز جاری آغاز و تا پایان رسیدگی به همه درخواست‌ها ادامه داشت به 410 درخواست رسیدگی شد تاکید کرد: عمده درخواست‌ها به موضوعاتی از قبیل تسریع و دقت در رسیدگی، درخواست برخورداری از عفو مقام معظم رهبری، اختلافات خانوادگی، پرونده‌های حقوقی و کیفری مرتبط با املاک و نیز پیش فروش املاک و خودرو، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی برای زندانیان، درخواست‌های مربوط به واحدهای ثبتی استان، پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان، گزارشات پزشکی قانونی و مشکلات زندانیان و خانواده ایشان اختصاص داشت که دستورات مقتضی توسط مدیران حاضر برای بررسی و حل مشکلات صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه دیدارهای مردمی و برنامه «با حضور در مساجد» در سال جاری نیز با رفع ایرادات و نواقص برنامه‌های اجرا شده در کلیه حوزه‌های قضایی استان البرز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: امسال تلاش خواهد شد برنامه‌های دیدار و حضور مدیران قضایی استان در مرکز استان متمرکز نباشد و در سایر حوزه‌های قضایی نیز انجام شود تا دسترسی مردم استان به مدیران تسهیل شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از این به بعد در کلیه دیدارهای مردمی که با عنوان «با حضور در مساجد» انجام خواهد شد مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان نیز حضور خواهند داشت تا مردم و مراجعان بتوانند به سهولت به ایشان دسترسی داشته و مشکلات و دغدغه های خود را طرح کنند.

وی با اعلام اینکه با دیدار مردمی انجام شده که هفتاد و هفتمین دیدار در قالب برنامه با حضور در مساجد است که از سال 1398 در استان اجرایی شده جمعا در این مدت در برنامه‌های «با حضور در مساجد» به درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از 22 هزار نفر رسیدگی شده است متذکر شد: در سال گذشته نیز با همت مدیران قضایی استان، درخواست‌های 3240 نفر از مراجعان در مساجد مرکز استان و در قالب برنامه مذکور مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه شد
  • در دیدار با رئیس عدلیه چه گذشت؟
  • لحظه خداحافظی ستایشی از سمت سخنگویی قوه‌قضاییه + فیلم
  • درخواست کواکبیان از رئیس قوه قضائیه در خصوص ماجرای زمین حوزه علمیه ازگل و کاظم صدیقی
  • وزیر امور خارجه ایران وارد سوریه شد
  • در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری البرز چه گذشت؟
  • درخواست کواکبیان از رئیس قوه قضائیه در خصوص زمین خواری در حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی
  • در مورد عفاف و حجاب واقعاً وضع خوبی نداریم/ قطعاً به قوه قضاییه نقد وارد است و ما در این زمینه تعارف نداریم
  • وضع خوبی در مورد عفاف و‌ حجاب نداریم
  • قطعاً به قوه قضائیه نقد وارد است و ما در این زمینه تعارف نداریم