Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهلمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش  برنا آذربایجان غربی، شهدی در چهلمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت نان تولید شده در استان، گفت: ارتقای سطح کیفی نان تولیدی در نانوایی‌های استان باید در اولویت مسئولان مربوطه قرار گیرد و در این زمینه افزایش مهارت های نانوایان، توجه به ارتقای شاخص های بهداشتی در نانوایی ها و تولید و تحویل  آرد با کیفیت به نانوایی ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش غیر قانونی هزینه‌های نظارتی سازمان نظام مهندسی ساختمان  بر ساخت‌وسازها در استان، نیز گفت : طبق مصوبه سران قوا از تاریخ ٢۵ آبان ماه امسال هرگونه افزایش قیمت بدون مصوبه کارگروه تنظیم بازار استانها ممنون و غیرقانونی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مدارک و مستندات درخواست خود را در خصوص افزایش قیمت خدمات فنی و مهندسی ارائه کنند تا در ستاد تنظیم بازار استان مورد بررسی قرار گیرد در غیر این صورت هر گونه افزایش قیمت خمات نظام مهندسی ساختمان غیر قانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

شهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به روان سازی صادرات سیب استان، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اهمیت موضوع صادرات سیب و توجه مسئولان استان به این موضوع،  روند صادرات سیب استان روان سازی شده و مشکلات صادر کنندگان به حداقل رسیده است و امیدواریم تا پایان سال بخش قابل توجه سیب ذخیره شده استان صادر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نان آذربایجان غربی معاون استاندار نظام مهندسی آذربایجان غربی نظام مهندسی ساختمان ستاد تنظیم بازار شهدی کیفیت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟