Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان البرز از سقوط بهمن در مناطق «امام چشمه» و «پیچ آئینه» محور کرج-چالوس خبر داد.

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج از سقوط بهمن در مناطق «امام چشمه» و «پیچ آئینه» محور کرج-چالوس خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است  ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده های بهمن‌گیر به ویژه در محدوده «سه راه دیزین» و «خرگوشدره» به هیچ عنوان توقف نکنند.

گودرزی با بیان اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند گفت: بستن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است و رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته باشند و همچنین از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان داشته باشند.

این مقام انتظامی گفت: فعلا بارش برف در تمام راه های البرز وجود دارد و پلیس راه البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط استان البرز پلیس البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سامانه بارشی درمناطق مختلف استان  فعال است ومیزان بارش ها درنواحی کوهستانی البرز بیشتر . بااین شرایط احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ درمناطق کوهستانی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: عدم توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، لایروبی کانال ها و آبراهه‌ها، محکم کردن سازه‌های موقت و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارت های ناشی از وزش باد شدید ضروری است.

شهروندان باتوجه به لغزندگی جاده ها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس