Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های اخیر و سرمای هوا، از یخ زدگی سطح تمامی معابر استان خبر داد و از رانندگان خواست تا در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر سطح تمامی معابر استان لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یخ زدگی سطح  محورهای استان گفت: به کمک نیروهای راهداری سطح تمامی جاده های استان نمک پاشی شده، اما با توجه به یخ زدگی شدید توصیه می شود رانندگان با احتیاط بسیار حرکت کنند.

حیدری از مسدود شدن محور فرعی پاوه به سمت مریوان خبر داد وافزود: این محور فرعی به دلیل بارش برف عمدتا چندماهی مسدود می‌ماند و تردد از محور جایگزین کامیاران به سمت مریوان صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به شهرستان پاوه در برخی مقاطع نیازمند استفاده از زنجیرچرخ است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بجز محور فرعی پاوه-مریوان، تمامی محورهای استان باز و تردد در آن جریان دارد گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری خوشبختانه راه مسدود در استان نداریم.

حیدری همچنین از وجود مه گرفتگی در برخی محورها از جمله محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب خبر داد وافزود: تردد در این محور نیازمند استفاده از چراغ مه شکن است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار 60 تیم گشتی در سطح محورهای استان گفت: همچنین 10 تیم بصورت ثابت گردنه های برف گیر استان را پوشش می‌دهند.

حیدری با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از رانندگان خواست تا حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست تا حتما پیش از سفر از سلامت و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کرده و حتما تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

حیدری با اشاره به یخ زدگی سطح معابر از رانندگان خواست تا بطور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند و افزود: همچنین با توجه به شرایط لغزندگی محورها رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه پليس راه برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محور روستای شهرک عشایری مهردشت بخش درح مسدود شد و همچنین بر اثر بارندگی های شدید سیلاب در رود میان پشته جاری شد. 




کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





 

 

دیگر خبرها

  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • محور دارزین _ دهبکری مسدود شد
  • مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب