Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اشرف‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این مقدار ماسه و نمک، ۳۸۰ تن در راه‌های اصلی و ۱۶۰ تن نیز در معابر شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استفاده شد.

وی افزود: امسال هشت مورد برف‌روبی در ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و در پنج عملیات نیز ۳۲۵ کیلومتر راه ارتباطی روستاها و راه‌های فرعی توسط راهداران برفروبی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه به رغم بارش زیاد برف مشکلی بابت مسدود شدن راه‌های اصلی و روستایی در میاندوآب به وجود نیامد، بیان کرد: راهداران این شهرستان از ساعت‌های اولیه شروع بارش برف نسبت به نمک‌پاشی و برف‌روبی محورها اقدام کردند.

«اشرف‌زاده» با بیان اینکه چهار راهدارخانه شامل «مرکزی»، «قوروقچی»، «نختالو» و «اوزان» در میاندوآب با اجرای طرح زمستانی فعال است، گفت: راهدارخانه مرکزی به چهار دستگاه خودرو نمک‌پاش، یک دستگاه لودر و سه دستگاه خودروی سواری مجهز است.

وی افزود: همچنین راهدارخانه قوروقچی به لودر، گریدر و کامیون، راهدارخانه نختالو به یک دستگاه لودر، گریدر و بلدوزر و راهدارخانه اوزان به لودر و سواری پیکاپ تجهیز است.

وی بیان کرد: با اینکه بیشتر روستاهای بخش باروق در منطقه کوهستانی و برف‌گیر واقع شده و امکان مسدود شدن راه‌های روستایی در این بخش وجود دارد، امسال با تلاش راهداران مستقر در آن بخش مشکلی از این بابت به وجود نیامد.

میاندوآب ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از این میزان ۷۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی و ۲۵ کیلومتر بزرگراه است و این شهرستان همچنین ۴۵۷ کیلومتر راه روستایی دارد که ۳۲۵ کیلومتر از آن آسفالت، ۸۰ کیلومتر شوسه، ۵۲ کیلومتر خاکی و ۱۰۰ کیلومتر راه دسترسی است.

برچسب‌ها راهداری بارش برف میاندوآب پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری بارش برف میاندوآب راهداری بارش برف میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند، مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه جوان و دانشگاهی ضروری است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را متذکر شد، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید و اقتصاد بوده است، که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال نیز موضوع اقتصادی و تولید را در کانون توجه قرار دادند و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند، اضافه کرد: نه‌تنها مسئولان، کارشناسان، کنشگران سیاسی و اقتصادی باید در زمینه تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت کنند بلکه لازم است اقشار مختلف مردم نیز با جدیت وارد صحنه شوند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد تا زمانی که ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست پیدا کنیم، نمی‌توانیم برسیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های اخیر با وجودی که شعار سال با محوریت اقتصاد بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ادامه داد: دلیل این موضوع چیزی جز این نیست که احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که موردنیاز باشد در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال جامه عمل می‌پوشد و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در میاندوآب