Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام حیدر زورقی   رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت::رسوبات سیل اخیر وطغیان سهمگین رودخانه ها خسارت سنگینی به زیر بخش‌های مختلف کشاورزی استان خصوصا به منابع آبی و تاسیسات آبی خاکی تحمیل کرد .

غلام حیدر زورقی  افزود:  سازمان جهادکشاورزی در اولین فرصت پس از فروکش کردن سیلاب با اعزام گروههای ارزیاب به مناطق سیل زده و برآورد خسارات واحصای نیاز های ضروری نسبت به معرفی ۵مجری بازسازی اقدام که این مجریان با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، گروه‌های جهادی وبهره برداران با فراهم کردن امکانات لازم نسبت به احیای مجدد کشاورزی وپایداری بخش اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: ۸۵درصد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان وابسته به اب قنات وچاه وچاهک است واحیای منابع آبی خسارت دیده برای حفظ کشاورزی حیاتی است.

در سیل اواخر دیماه، ۱۴۶۸حلقه چاه وچاهک، ۵۴۰رشته قنات، ۱۶۲باب استخر ذخیره آب، ۱۰۲کیلومتر لوله انتقال آب وبیش از ۳۲هزار و ۶۰۰هکتار از اراضی زراعی و باغی تخریب شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شغل اصلی اهالی این روستا، کشاورزی و به قنات وابسته است. قناتی که به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • احیای‌آب انبار تاریخی مریم آباد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی