Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملی حفاری و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود. در بیرون از زمین هم جو را خراب کرده بودند تا با این روش مقابل ما نتیجه بگیرند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری یک بر صفر تیمش در دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور مقابل تیم ملی حفاری اهواز اظهار داشت: جا دارد در وهله اول از همه مردم آذربایجان به خصوص طرفداران خوب تراکتور و ماشین‌سازی که در این بازی از ما حمایت کردند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در این دو بازی مردم همراه و یار ششم ما نبودند، قطعاً به مشکل بر می‌خوردیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی و مراحل آتی که بازی‌ها سخت‌تر و حریفان بهتر تر می‌شوند، از ما حمایت کنند تا بتوانیم برای سومین دوره متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شده و جواب زحمات هواداران، باشگاه مس سونگون و مدیرعامل باشگاه را بدهیم.

افضل در رابطه با تنش و درگیری‌های این بازی که منجر به اخراج 2 بازیکن در دقیقه 2 بازی شد، گفت: با توجه به اینکه زور حریف از نظر فنی به تیم ما نمی‌رسید، به بازیکنانمان گفته بودیم که آن‌ها به دنبال چنین کاری هستند. در این رابطه به بچه‌ها تذکر داده بودیم.

سرمربی مس سونگون افزود: اگر آن‌ها مثل بازی قبل راحت بازی می‌کردند، می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و نتیجه بهتری رقم بزنیم. در این بازی برد برای ما مهم بود و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم با کسب پیروزی به مرحله بعدی صعود کنیم.

اخراج دو بازیکن در ابتدای دیدار مس سونگون و ملی حفاری / حضور مأموران نیروی انتظامی در جایگاه ویژهحاشیه دیدار مس سونگون – ملی حفاری| شعار تماشاگران علیه پرسپولیس و تداوم درگیری بازیکنان دو تیملیگ برتر فوتسال| صعود مس سونگون به نیمه‌نهایی با پیروزی مقابل ملی حفاری

وی در خصوص صحنه اخراج علیرضا عسگری نیز خاطرنشان کرد: اخراج او درست بود. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که خوب قضاوت کردند. اعتقاد دارم که اخراج هر دو بازیکن درست بود. در این میان ما ضرر کردیم چون ملی حفاری چیزی را از دست نمی‌داد چرا که برد برای آن‌ها مهم بود اما باخت مقابل تیمی که می‌گفتند قهرمان آسیا است هم تفاوتی برای آن‌ها نداشت.

افضل در پایان گفت: فشار روی تیم ما خیلی زیاد بود. علی‌رغم اینکه در بیرون از زمین هم جو را خراب کرده بودند تا با این روش مقابل ما نتیجه بگیرند، توانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

انتهای پیام/116/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه الهلال مقابل العین در شبی عجیب با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و این نتیجه باعث شد تا جدای از خراب شدن رکورد پیروزی‌های متوالی الهلال، یک جام برای شاگردان ژرژ ژسوس در آستانه از دست رفتن قرار بگیرد و سرمربی پرتغالی از این بابت بسیار از شاگردانش ناراحت است.

آنها برای بازگشت به این تورنمنت و حضور در فینال، باید در مسابقه برگشت که روز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود، تمام توان خود را به کار بگیرند و سه گل در این بازی به ثمر برسانند. اتفاقی که در این بازی رخ داده، از نظر ژرژ ژسوس مربوط به مسئله تمرکز ذهنی آنها است و این سرمربی معتقد است که آنها پیش از دیدار با العین تمرینات را چندان جدی نگرفتند. از این بابت تمرینات الهلال اکنون با جدیت بیشتری دنبال می‌شود چون تمام آبی‌پوشان شاغل در زعیم آسیا، از وضعیت احتمالی کینگدام آرنا ورزشگاه محل برگزاری این دیدار آگاهیت دارند.

با توجه به نتیجه ثبت شده در بازی رفت، آنها به سه گل نیاز دارند تا بتوانند بدون هیچ حرف و حدیثی به این رقابت برگردند. ژرژ ژسوس از یاسین بونو و خط دفاعی تیمش در چنین شرایطی انتظار بیشتری دارد تا آنها در عقب زمین شرایط کنونی را حفظ کنند و از گل خوردن در این بازی دوری کنند. از 42 دیداری که الهلال در این فصل انجام داده، در 22 بازی توانسته با اختلاف بیش از 3 گل پیروز شود که این اتفاق موجب قوت قلب هواداران الهلال می‌شود ولی مصدومیت میتروویچ در این زمینه یک نکته مهم دیگر است.

الهلال تا اینجای کار در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده در شش بازی دروازه خودش را بسته نگه دارد و در لیگ هم این عدد به 14 می‌رسد تا مقداری خیالشان از دروازه تیمشان نیز راحت باشد و با اعتماد به نفس بیشتری برابر العین به میدان بروند.

الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم است و سکانس‌های خاص زیادی در این تورنمنت ثبت کرده و در این بین سامی الجابر بازیکن و سرمربی سابق الهلال عربستان که به تازگی از تمرینات این تیم دیدار کرده، در صفحه شخصی خود در X (توئیتر سابق) نوشت: باخت در بای رفت بسیار ناراحت کننده بود و ما الهلال را هیچوقت اینگونه ندیده بودیم. هر تیمی روز بد دارد اما این بازی یک نیمه دوم 90 دقیقه‌ای دارد!

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است