Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، مسعود بهنود از کارمندان قدیمی و موثر بی‌بی‌سی فارسی، در این شبکه ممنوع التصویر شده و به رادیوی بی‌بی‌سی تبعید شد.

 

این تبعید پس از آن رخ داد که پس از ترور ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، بهنود در برنامه خود و در بررسی مطبوعات ایران، از واژه "ترور" استفاده کرده و با نمایش صفحات اول روزنامه های کشور که در تیتر یک خود، تشییع باشکوه سردار سلیمانی را به تصویر کشیده بودند، چاره ای جز تحسین ملت ایران نداشت؛ اقداماتی که برای مدیران بی‌بی‌سی فارسی دردسرساز شد و به رغم تمامی شعارهای آزادی بیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، یکی از کارشناسان خبره و قدیمی خود را قربانی کردند تا خود قربانی نشوند.

 

به نظر می رسد هر گونه مخالفت با سیاست های آمریکا و انتقاد از آن، خط قرمز اپوزیسیون است و در این میان منافع و خواست ملت ایران هیچ ارزشی ندارد.

 

اما واکنش سلطنت طلب ها به این ممنوع التصویری جالب بود.

 

حامیان پهلوی، مخصوصا فرشگردی ها به سرعت در فضای مجازی به انتشار مطالب مختلف علیه بهنود کرده و حتی " #چالش_خاک_بر_سرت_بهنود " به راه انداختند!

 

 

 

گرچه اختلاف عمیق و جنگ قدرت میان اپوزیسیون، اتفاق تازه ای نیست اما این حجم از دشمنی تا قبل از تاسیس فرشگرد بی سابقه بود. از زمانی که این گروه سلطنت طلب با حمایت و رهبری رضا پهلوی راه اندازی شد، مخالفان سلطنت طلب ها در فضای مجازی امنیت نداشته و هر گونه انتقاد و مخالفت با رکیک ترین الفاظ مواجه می شود.

 

بسیاری از چهره های قدیمی اپوزیسیون، بارها به این شیوه سلطنت طلب ها اعتراض کرده اند.

 

 

 

 

 

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مسعود بهنود سلطنت طلب عکس توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته در این مرحله از حمله به اسراییل، از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

به گزارش عصرایران، بر اساس روایت حسن عابدینی خبرنگار و مجری صداوسیما از دیدار اخیرش با سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. در این مرحله از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

سردار حاجی زاده افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس) سردار حاجی‌ زاده: ارتش آمریکا چون می داند توان مقابله با قدرت ایران را ندارد، می گوید سرجنگ نداریم واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • فرایند ساخت گلدان سیمانی با استفاده از صندلی پلاستیکی قدیمی (فیلم)
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد